[Scarlett Harrisová]
Stála jsem s Mikem před svým domem v trapném tichu a přemýšlela, jak ho konečně vyslat domů. Protože tohle už začínalo být únavné. On byl sice opravdu hodný kluk, ale buď byl naprosto natvrdlý a nerozuměl tomu, že ho jemně odmítám, anebo to prostě nechtěl vzdát. Tak či onak já netušila, jak si s tím poradit, aniž bych mu ublížila a zachovala se k němu jako mrcha.
„Jo, jasně," ozvalo se za mými zády a já sebou trhla, „a kromě učení do školy, brigády a povinností doma, Scarlett taky musí dělat na mně, takžeee..." To poslední slovo Vaughn protáhnul a stanul mi po boku. „To znamená, že ty tady kurva nejsi vítanej. Jsem tak trochu šílenec. Majetnickej šílenec s pestrou sbírkou zbraní, abych byl přesnější."
Vytřeštěně jsem zírala do jeho pohledné tváře, jež byla stažená v návalu hněvu. Ovšem nějak to zvládnul nakombinovat se svou obvyklou arogancí a díky tomu působil sebejistě. Jako vítěz, který si přišel klást nároky na své území a vůbec nepochyboval o tom, že patří jemu.
Zamračila jsem se.
Párkrát jsem mrkla a podívala se na Mikea, který nevypadal o nic míň zmateně než já. Zarazil ruce do kapes kalhot a stáhnul obočí k sobě. „Promiň, my se známe?"
Vaughn se trpce uchechtnul, založil si paže na hrudi a párkrát si Mikea přeměřil ostrým pohledem. Nemohla jsem si pomoct, ale přesto, že byl o dva roky mladší než jeho sok, působil o tolik sebejistěji a dospěleji. Jako někdo, kdo ví, co chce. Jako někdo, kdo se nebojí ničeho a klidně se nechá přizabít, jen aby dosáhl svého. Jako někdo, kdo by dokázal ustát moje životní sračky.
Ne počkat.
Odkud tohle přišlo?
Moje vnitřní rozpory přerušil Vaughnův hluboký hlas. „Co to kurva? Připadá ti snad, že jsem tady na zdvořilej pokec, kterej bude zahrnovat vzájemný představování?"
Mike přešlápnul a než dostal šanci něco říct, Vaughn udělal dva kroky vpřed. Přemístil se mezi mě a mého kamaráda, rozhodil rukama a zasyčel: „Nejsem do hajzlu. Jsem tu, abych ti řekl, že tady Scarlett – sexy malej zadek – Harrisová patří mně. A to zcela definitivně a nepopiratelně. A ty –" Vaughn udělal další výhružný krok vpřed, zatímco shlížel na překvapeného Mikea, který byl o pěkných pár centimetrů menší. „Ty na ni přestaneš dorážet, sahat nebo snad kurva vůbec mluvit. Dostaneš ji k dispozici, až s ní já sám skončím. Řekl jsem to dost jasně?"
Musela jsem celkem obdivovat Mikea, který se po tomhle jen usmál a zavrtěl hlavou. „Myslím, že tohle není tak úplně na tobě, ale na Scar."
Mávnul ke mně rukou a Vaughn ji velice pohotově srazil stranou, jako by se snad bál, že se mě snaží znovu dotknout. „Jsi hluchej?" zeptal se nevěřícně. „Zkusíme to teda jinak. Už jsme spolu dvakrát šukali, takže se na to prostě vyser, otoč se a táhni domů, do prdele, anebo kam uznáš za vhodný."
ČTEŠ
Na druhé straně nenávisti
RomanceVAUGHN Osud má zvrácenej smysl pro humor. Dá vám všechno, aby si pak mohl vzít ještě víc, a vás zanechá na kolenou v slzách a prachu. Moje duše je popraskaná, můj úsměv falešnej a můj život se rozpadl na prach, abych se mohl znova zrodit. Osamělej...