Dneska nás pro změnu čeká další emoční porno (díky syty175 za tenhle výraz :D). Rozhodně jedna z mejch nej kapitol!
Jo a ještě tu mám zmínit vzkaz od všech mejch bet, že tu písničku si ke kapitole máte pustit POVINNĚ (:
(No jo, všechny jsme se z ní tak trochu roztejkaly.)[Vaughn Mori]
Zajel jsem na příjezdovku u našeho domu, zatáhnul ručku a chcípnul motor. S tím se vypnula hudba a džípem se naplno rozeznělo bubnování těžkejch kapek o kapotu.
Zhluboka jsem se nadechnul, opřel se do sedadla a zavřel oči.
Věděl jsem, že ji tam najdu. Věděl jsem, že mě zase bude bolet i pouhej pohled na ni. Věděl jsem, že to nedokážu ustát.
Co by mi právě teď řekla máma, kdyby tu vedle mě seděla? Že se mám pochlapit? Otevřít svoje srdce a pustit ji dovnitř? Nejspíš bych se jí vysmál. A pravděpodobně bych taky dodal, že asi zapomněla, s kým mluví.
Podrážděně jsem zatřásl hlavou, vystoupil ven a zabouchnul dveře. Celá ta průtrž mračen mě okamžitě zasáhla jako přílivová vlna. Moje oblečení bylo pořád navlhlý, takže byla otázka několika vteřin, než budu promoklej až na kost.
A bylo mi to u prdele.
Bože, jak mi to v tenhle moment bylo u prdele.
Vykročil jsem ke vchodovejm dveřím, jenže když jsem byl tak zhruba v půli cesty, zasáhla mý uši hudba. Hudba, která se roznášela okolím v tichý ozvěně, jako by se ozývala někde zvenku. Což musela bejt blbost. Kdo by si v takovým slejváku pouštěl muziku... venku?
Změnil jsem směr a pomalu vyrazil kolem domu dozadu. A když jsem procházel někde pod oknem svýho pokoje, bylo mi jasný, že jdu správně. Jemný tóny písničky, kterou jsem neomylně poznal, s každým mým krokem sílily.
A hlas zpěváka.
Ten nejspíš promlouval rovnou k mý duši.
Tak jako pokaždý, když jsem slyšel Ordinary World od Hyde.
Moje nohy ztěžkly, ale stejně jsem pokračoval vpřed. Vlasy se mi lepily k tváři a zčásti tak zakrejvaly můj výhled. Roztržitě jsem je odhrnul z čela, ovšem nic to nezměnilo na tom, jak mi déšť rozmazával vidění. Všechno bylo nejasný a v mlze.
Jako v nějakým podělaným snu.
Zastavil jsem se na rohu domu a pohlídnul na zastřešenou terasu, kde se děly neuvěřitelný věci. Za prvý? Odtud vyhrávala ta muzika. Za druhý? Víla si tam ve volným prostoru roztáhla plachtu, aby nepoškodila dřevo, a na ni si postavila svůj malířskej stojan. Za třetí? Měl jsem neurčitej dojem, že na jejím obrazu jsem já.
ČTEŠ
Na druhé straně nenávisti
RomanceVAUGHN Osud má zvrácenej smysl pro humor. Dá vám všechno, aby si pak mohl vzít ještě víc, a vás zanechá na kolenou v slzách a prachu. Moje duše je popraskaná, můj úsměv falešnej a můj život se rozpadl na prach, abych se mohl znova zrodit. Osamělej...