[54]

10.2K 451 13
                                    

[Scarlett Harrisová]

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

[Scarlett Harrisová]

Probudila jsem se do tmy pokoje a zmateně zamrkala. Bylo mi teplo. Tak neskutečné teplo a -

Překvapeně jsem vtáhla vzduch do plic, když mě zavalila jakási neznáma tíha a já se zabořila o něco hlouběji do matrace. Trvalo zhruba dvě vteřiny, než mi došlo, kde jsem a s kým.

Vaughnův pokoj. Vaughnova postel.

A já na ní ležela na břiše s jednou nohou vystrčenou do strany.

Vaughn částečně ležel za mnou a částečně na mně. Dotýkal se svým rozpáleným tělem většiny plochy mých zad, zadku a stehen. Jednu nohu měl zřejmě pokrčenou a hozenou přese mě. Stejně tak ruku.

A jeho horký dech mě lechtal ve vlasech.

Tiše a pravidelně oddechoval... klidně spal.

A já?

Bylo nejspíš tak trochu děsivé přiznat, že tohle bylo poprvé, kdy jsem strávila s někým celou noc. Měla jsem dost sexuálních zkušeností, které se ovšem vymezovaly jen a pouze na sex. Tohle pro mě bylo... nové.

A rozhodně se nedalo říct, že ve špatném smyslu nové.

Celý večer jsem se díky Vaughnovi cítila opečovávaná. Chtěná. Moje srdce se díky němu chvělo při každém našem dotyku a tohle... Tohle bylo bez jakékoliv zatracené nadsázky úžasné.

Byl jako můj štít před světem. Chránil mě svým tělem a odmítal mě pustit i ve spánku.

Nebyla jsem tak naivní, abych si myslela, že tahle romance mezi námi potrvá i zítra za denního světla. Ale teď v tuhle chvíli... jsem mohla předstírat, že je to opravdové. Že se budeme hladit a líbat. Povídat si, popichovat se a smát. Společně se po večerech dívat na Netflix a společně usínat.

Dokázala jsem si to představit.

To všechno a ještě mnohem víc.

A nejspíš bych tím měla být vyděšená... ale pro teď jsem se rozhodla veškeré svoje obavy odsunout stranou.

Byla jsem tady v jedné posteli s ním. A nevyměnila bych to ani za nic na světě.

Udělala jsem pár jemných pohybů, kterými jsem se k němu natiskla ještě o kousek víc, a bojovala s tím, abych ze sebe nevydala spokojené vrnění.

Protože v jeho těsné blízkosti se ze mě evidentně stávala spokojená kočka.

Blaženě jsem nechala klesnout víčka a vychutnávala si ten kontakt našich těl, dokud mi nedošlo, že svůj zadek dost intenzivně tisknu do Vaughnova klína.

Respektive Vaughnův pták, který se zcela evidentně probouzel k životu, se dost intenzivně tisknul na mé pozadí.

A jenom tenhle podělaný fakt způsoboval, že jsem se vzrušila.

Na druhé straně nenávistiKde žijí příběhy. Začni objevovat