2

1.1K 38 5
                                    

Eilinį kartą skubėjau iš konferencijų salės į direktoriaus kabinetą.

Pasibeldusi ir išgirdusi leidimą užeiti įėjau.

-Kvietėte? - paklausiau ir direktorius Hensonas rankos mostu parodė man, kad prisėsčiau.

-Taip, ilgai svarsčiau ir priėmiau labai rimtą sprendimą, - kostelėjo žilagalvis vyras.
Man nekilo mintis, kad jis mane atleis. Dirbu šioje kompanijoje jau trejus metus ir tiesiog nešu sėkmę.

Klausiamai pažvelgiau į jį ir laukiau išgirsti kokį sprendimą jis priėmė. Galbūt pakels atlyginimus? O gal atleis darbuotojų? Arba priims. Gal keliais procentais didins produkciją?

-Man tai sunkus sprendimas, bet nusprendžiau, kad pats metas man trauktis, - aiktelėjau po jo žodžių, nes tai tikrai buvo netikėta, - turėjai pastebėti, kad kuris laikas man sunku susikaupti ties įmonės reikalais. Senstu ir bijau, kad tai pakenks šiai mano sukurtai imperijai.

-Ar jūs įsitikinęs? Kas dabar bus? - kaip pono Hensono pagrindinė patarėja turėjau pabandyti jį perkalbėti.

-Net nebandyk manęs perkalbėti, lankysiuosi įmonėse tol, kol nesugebėsiu pakilti iš patalo, - nusijuokė. Šyptelėjau. Šis žmogus retas pavyzdys, kuris sugebėjo sukurti savo jėgomis imperiją, be jokių melų ir apgavysčių.

-Dabar sunkioji dalis. Esu įsitikinęs, tu nuo šiol -  vyriausioji administratorė ir tu gausi 10% įmonės akcijų, bet... - aiktelėjau dar kartą 10%?

-Jūs juokaujat? - kilstelėjau antakį.

-Pats pasiliksiu 30%, kad ir toliau galėčiau viską kontroliuoti, o visa kita... man reikia išsirinkti kuriam iš savo sūnų tai palikti. Bet pats negebu to padaryti, todėl ši užduotis teks tau.

O ne... Nekenčiu jo sūnų. Abiejų. Išlepinti nevykėliai.

-Juk žinote, kad tarp mūsų nėra patys geriausi santykiai, - kostelėjau.

-Ir labai gerai, tu esi šalto proto ir sugebėsi per kelis mėnesius iš tų nevykėlių išrinkti tą, kuris sugebės nenustekenti įmonės, o ją dar labiau sustiprinti ir išauginti.

Atsidusau, bet privalėjau sutikti.

-Viskas prasidės jau rytoj. Darbus jiems paskirsiu aš pats, vieną savaitę vienas, kitą kitas. Jeigu prireiks daugiau negu mėnesio, duosiu daugiau laiko. Viskas priklauso nuo tavęs mieloji, - linktelėjau išklausiusi informaciją, - nuo rytojaus pradės Hendris, o dabar gali eiti į savo kabinetą, Adamas paliko tau dokumentų, peržiūrėk ar jis ir vėl neįvėlė klaidos.

Dar kartą linktelėjau ir pasišalinau iš direktoriaus kabineto.

Tai bent darbelis laukia...

choiceWhere stories live. Discover now