-Nesitikėjau, kad ateisi su pačiu Edoardo Flakes, - į mano kabinetą ir vėl nesibeldęs įsiveržė ne kas kitas, o Rafaelis.
-Aš pilna staigmenų, - sumurmėjau nepakeldama akių nuo kompiuterio ekrano, - bet tavo pora ne ką mažiau mane nustebino. Gėda, kurią ji tau padarė penktadienį, išliks tikrai ilgai, - priminiau Rafaeliui jo padarytą klaidą, - išvis, kur tu ją radai? Striptizo klube?
-Ji ne paleistuvė, o dainininkė, - pasiteisino atsisėdęs prieš mano stalą, - neneigsiu, tu atrodei geriau už ją.
-Pripažinsiu, nesitikėjau, kad Hendris pranoks tave šioje srityje, bet deja, deja. Jis puikiai sumastė į tokį renginį atsivesdamas ne kažkokią paleistuvę iš gatvės, o įmonės darbuotoją. Ji bent jau elgėsi padoriai, - nusijuokiau prisiminusi, kaip Rafaelio atsivežta Amelia girta bandė lipti ant scenos ir sudainuoti dainą Rafaeliui, apsauga laiku ją ištempė, - bet pats Hendris šiek tiek padaugino.
-Skaitei straipsnius internete? - paklausė.
-Ačiū Dievui, kad ne, - sumurmėjau, - neturiu tam laiko.
-Tai ir neskaityk, - sumurmėjo, - jau paskambinau į mums pavaldžias redakcijas, kad juos ištrintų.
-Prašau, - tariau išgirdusi beldimą į duris.
-Ponaiti Rafaeli, kažkokia mergina ir vėl nori patekti pas jus, sako, kad nori atsiprašyti ir turi dovaną jums, - į mano kabinetą galvą įkišo Aida. Prunkštelėjau.
-Žinai, gal vis dėl to geriau reikėjo į pokylį pasiimti Cindy? - dar labiau pradėjau juoktis, tai prajuokino ir Aida.
Lankytojai gali patekti tik į vieną liftą, kuris kelia iki 10 aukšto, mes naudojamės kitu liftu, priėjimas iki jo yra uždaras ir patenkama tik su kortele.
-Tegul apsauga ją išveda, - piktai tarė Rafaelis, - kol pats jos neištysiau už plaukų, - Aida linktelėjusi uždarė duris.
-Bet juk ji turi tau atsiprašymo dovaną... - liūdnai sumurmėjau.
-Ellen, - vaikinas sugriežė dantimis, - kas dabar bus?
-Kaip tai kas, netrukus įmonėje pasirodys jūsų tėvas, o ką nuspres jis aš tikrai nežinau.
-Prašyk jo pratęsti pasirinkimo laiką.
-Kodėl turėčiau? - kilstelėjau antakį, - ar tik ne tu, kažkada man sakei, kad jūsų tėvo žodis bus paskutinis? Beje, kur Hendris? Ponas Davidas nebus patenkintas jo čia neradęs.
-Jau ne kartą tau sakiau savo nuomonę apie Hendrio nepasirodymus darbe, - atsistojo ir pasitvarkė švarką, - einu pasitikti tėvo.
-Taip žinoma padaryk jam gerą įspūdį! - dar šūktelėjau Rafaeliui nespėjus uždaryti durų.
Vos išėjo Rafaelis, atėjo Aida.
-Na, kaip pokylis? - mergina kilstelėjo antakį ir prisėdo, - šiek tiek skaičiau internete, tai ką perskaičiau nieko gero, nejaugi viskas buvo taip blogai?
-Rafaelio atsivesta mergina girta bandė lipti ant scenos ir sudainuoti jam serenadą prieš daugiau nei 100 įtakingiausių šalies žmonių ir krūvą žurnalistų, Hendris irgi išgėrė per daug, - pasitryniau smilkinius pirštais, - galiausiai man teko skambinti Hensonų šeimos apsaugos vadui, kad jį beveik nepastebimai išvežtų į tėvų namus, nes poniai Antonettei buvo per didelis šokas, Davidas tramdė sūnų, o Rafaelis buvo užsiėmęs savo poros raminimu. Tragikomediškas penktadienio vakaras galėčiau pasakyti.
-Wow, - nustebo mergina, - čia tai bent nuotykis.
-Tu dar negirdėjai kaip viskas baigėsi. Galiausiai ponia Antonettė manęs priprašė, kad sakyčiau kalbą už Hendrį kartu su Rafaeliu. Tai buvo geriausia pokylio dalis mano manymu. Iš Hensonų šeimos pusės. Jeigu ne ta mūsų kalba apie skurstančius Afrikos vaikus ir pagalbą jiems, nežinia, kaip viskas būtų pasisukę.
-Skaičiau internete, jog tu sužibėjai. Internautai neapsisprendė ar tu nesantuokinė Hensono dukra, ar Rafaelio išsirinkta nuostabi mergina? - sukikeno Aida.
-Ir kaip mane išgelbėjo tai, kad studijų laikais vykau į Afriką... - pasirėmiau galvą ranką.
-Viskas sutampa mieloji, tu - esi šios įmonės geroji fėja. Ateitis, - šiltai nusišypsojo mano kolegė.
Krūptelėjau išgirdusi skambant darbo telefoną.
-Panele, atvyko ponas Davidas, - kitoje pusėje pasigirdo Adamo balsas.
-Puiku, atnešk man kavos, - sumurmėjau ir padėjau ragelį.
-Jis atvyko.
YOU ARE READING
choice
RandomKas nutinka, kai darbas tampa gyvenimu? Ellen pagrindinis gyvenimo tikslas buvo karjera ir darbas, neįveikiamų užduočių jai nebuvo, tačiau tada, kai mergina galvojo, kad jos kilimo karjeros laiptais niekas nesustabdys, atsirado du vaikinai, iš kurių...