30

467 20 0
                                    

-Nagi, kas tau nutiko? Prieš kelis mėnesius kiekvieną savaitgalį tysdavai mus į klubą, o dabar sėdi su treningu ir nesiruoši niekur eiti, - Linnda atskaitė moralą ir susidėjo rankas ant krūtinės, - juk karaokės vakaras.

-Pavargau, - pavarčiau akis ir atsiguliau į lovą, o mergina nuėjo į mano drabužinę, panašu, kad ji nepasiduos taip greitai.

-Ir tik nepradėk tų nesąmonių, kad dirbi sunkesnį darbą už mano, nes tai aš pati suprantu! - dar sušuko iš drabužinės. Iš garsų supratau, kad kuičiasi mano suknelėse.

-Štai nuostabi suknelė, - tarė numesdama ant manęs suknelę.

-Nesirengsiu šitos, aš jos nekenčiu, - sumurmėjau į pagalvę.

-Nepradėk, - nepasidavė Linnda, - arba pakviesiu Marisą, ji padės man tave ištysti iš lovos ir aprengt.

Nejudėjau tol, kol Linnda nepradėjo manęs už kojos tąsyt.

-Gerai jau! - atsistojau iš lovos ir griebusi suknelę nuėjau į vonią.

-Paskubėk, turim mažai laiko! - dar išgirdau prieš uždarydama duris.

Kai išėjau išsimaudžius ir susitvarkius plaukus Linnda jau sėdėjo apsirengus mano suknelę ir pasidažiusi. Suprunkščiau.

-Ką? Man reikėjo kažką veikti kol tu kuiteisi, - gūžtelėjo pečiais, - greičiau dažykis ir eime.

Papurčiau galvą ir prisėdau dažytis, Linnda man kažką pasakojo apie savo gyvenimą socialiniuose tinkluose ir nepaleido telefono iš rankų.

-Šiaip, man smagu, baigus mados dizainą tikrai nesitikėjau, kad sulauksiu tokio pasisekimo iš savo socialinių tinklų, - atsiduso išsišiepdama, - sekėjai vis auga, o aš vis tobulėju Instagram'e.

-Tau dabar tik trūksta sugar daddy ir tavo įvaizdis bus išbaigtas, - mirktelėjau, - tu tik pagalvok, be proto prabangūs namai, automobiliai, dizainerių drabužiai...

-Tu nesveika, - mergina pradėjo isteriškai juoktis, - beveik viską galiu sau skirti. Beveik.

-Na kol kas daugiau tau gali skirti tavo tėvai, - mirktelėjau.

-Jeigu ne tavieji ir negyventum taip laisvai, - atkirto.

-Tas tiesa, jie nenustoja siųsti man pinigų, - sumurmėjau.

-Tavo vietoje džiaugčiausi. Na tiksliau ir džiaugiuosi, - gūžtelėjo pečiais klodama mano lovą, - o kur jie dabar?

-Net neįsivaizduoju, keliauja kažkur po pasaulį, - atsidusau bebaigdama dažytis.

-Žinok, aš nespėju atrašinėti merginoms, vos tik įkeliu kokią nuotrauką iškarto pasipila žinutės - iš kur suknelė? Iš kur batai? Akiniai? Pėdkelnės, - atsiduso žiūrėdama į telefoną, o aš tik nusijuokiau, tačiau mūsų dėmesį atkreipė suskambėjęs durų skambutis.

-Ar mes kažko laukiam? - paklausiau.

-Tai turbūt Marisa, atidarysiu, - atsistojo nuo mano lovos, - beje, dievinu tavo durų skambutį, jis magiškas.

-Skambutis kaip skambutis, - sumurmėjau ir nusijuokiau.

Susitvarkiau visus makiažo reikmenis ir pasipurškiau vienais iš mėgstamiausių kvepalų. Na štai ir viskas.

-Am Ellen, ateik, - į mano kambarį įlėkė Linnda.

-Kas? - atsistojau ir atėjau į koridorių.

Nežinau, ar tai ką pamačiau mane nustebino.

choiceWhere stories live. Discover now