-Ar būtinai turime sėdėti lauke? - suraukiau nosį, kai per automobilio langą pamačiau, kad mano draugų kompanija užėmusi vietą lauke.
-Šiai minčiai aš nepritariu, bet jie jau senokai sėdi, nes mes vėluojame, - sumurmėjo.
-Juk geras oras, - mus bandė paguosti Žakas, kuris vairavo ir dabar ieškojo vietos prie kavinės kur palikti automobilį.
-Sveiki mielieji, - pasisveikinau su čia sėdinčiais Linnda, Edoardo, Lorenzo ir Sofia, - šiandien tik vanduo? - suvaidinau nustebusią ant stalo pamačiusi vandens ąsotį.
-Ak jūs damos, kaip visada vėluojat..., - Lorenzo atsiduso ir sulaukė pikto žvilgsnio iš Žako.
Patrukčiojau pečiais ir atsisėdau. Gerai, kad pasiėmiau paltą, vakarop tikrai bus šaltoka.
Netrukus visi užsisakė valgyti ir įsivyravo pokalbiai. Aš pasiėmiau salotų ir vyno.
-Taigi, Ellen girdėjau gavai rimtą užduotį ir dabar dirbi su jaunesnėliais Hensonais, - į mane kreipėsi Sofia.
-O kalbos greitai sklinda, - nusijuokiau.
-Ką? - kostelėjo Marisa, - su Hensonais? Kodėl nesakei?!
-Nagi, draugams tikrai gali viską papasakoti, - Linnda žaismingai tarė.
-Kad nėra ką pasakoti, - susiraukiau, - tiesiog man paskirta išrinkti, kuris iš jų taps Hensono imperijos paveldėtoju. Nieko įspūdingo.
-Nuo tavęs priklauso tokios didžiulės įmonės ateitis, - sumurmėjo Lorenzo.
-Ir brolių Hensonų ateitis, - nusijuokė Marisa.
-Ir sakai, kad nieko įspūdingo ir įdomaus? - Sofia kilstelėjo antakį, o aš tik linktelėjau.
-Jie sušikti svajonių jaunikiai visoje šalyje! - šūktelėjo Linnda taip, kad aš buvau priversta ją tildyti, o netoliese sėdintys žmonės kreivai pasižiūrėjo į mūsų staliuką.
-Ir? - patrūkčiojau pečiais, - man tai nieko nereiškia.
-Gal galime bent savaitgaliais nekalbėti apie mano darbą? Edo, geriau tu papasakok, kaip sekasi su nauju dangoraižio projektu, - nukreipiau temą nuo savo darbo.
-Mačiau jau pradėti darbai, - prie temos prisidėjo ir Žakas.
-Tai bus labai pelningas ir šlovingas projektas, pamatysit, - mirktelėjo Edoardo, - viskas einasi puikiai.
-Aš dar noriu grįžti prie Hensonų temos... - nutęsė Sofia.
-Sof, - papurčiau galvą kreipdamasi į ja vardo trumpiniu.
-Kuris iš jų tąsosi su ta, koks ten jos vardas, Amelia? - paklausė Linnda.
-Derilish? - pasitikslino Žakas.
-Ji gera, - įsikišo Lorenzo ir vaikinai nusijuokė, o mes su merginomis tik pervertėme akimis.
-Ellen turiu tau šiokį tokį pasiūlymą, - į mane kreipėsi Edo, - pasiūlyčiau ir kitoms, bet mūsų žvaigždutėms tai neaktualu.
-Na? - kilstelėjau antakį susidomėjusi.
-Penktadienį vyks labdaros renginys, dalyvaus daugybė miesto ,,grietinėlės" atstovų, įvairiausių įmonių valdytojai ir panašiai, gal norėtum sudalyvauti?
-Žinoma, - suplojau rankomis, - tai puiku. Ačiū, - šyptelėjau.
Esu įsitikinusi, ponas Davidas būtų mane pakvietęs ten. Turiu kuo greičiau sužinoti kaip jo sveikata, nežinia varo į neviltį.
Galiausiai mums atnešė maistą ir kalbos bent trumpam prilito.
-Nusišypsom instagram'ui! - šūktelėjo Linnda, ši mergina turi virš 100 tūkstančių sekėjų instagram paskyroje ir jos sekėjus domina kiekvienas žingsnis jos gyvenime. Mes dėl to nepykstame, nes ir patys dėl jos populiarumo esame žinomi.
-Gal po vakarienės persikeliame pas mane? - pasiūlė Marisa ir aišku visi sutiko su jos pasiūlymu.
-Nepamirškim vyno, - nusijuokiau iškeldama taurę ir visi susidaužėme savo turimais gėrimais.
-Už draugystę! - šūktelėjo tostą Sofia.
-Už draugystę! - visi pakartojome.
YOU ARE READING
choice
RandomKas nutinka, kai darbas tampa gyvenimu? Ellen pagrindinis gyvenimo tikslas buvo karjera ir darbas, neįveikiamų užduočių jai nebuvo, tačiau tada, kai mergina galvojo, kad jos kilimo karjeros laiptais niekas nesustabdys, atsirado du vaikinai, iš kurių...