7

587 29 0
                                    

-Sveiki visi susirinkę, - pradėjau susirinkimą nužvelgdama visus sėdinčius konferencijų salėje, - turbūt daug kas jau girdėjote, kad keičiasi valdžia ir žinote, kokia nelaimė ištiko mūsų visų mylimą vadovą poną Davidą. Taigi pristatau Jums kol kas neaišku ar būsimą vadovą, nes kaip žinote dabar vyksta bandomasis laikotarpis. Pono Davido Hensono sūnų Rafaelį Hensoną, - pristačiau ir puikiai mačiau merginų žvilgsnius, kai Rafaelis šypsodamasis priėjo prie manęs ir pradėjo kalbą. Ją išklausiusi galiu pasakyti, jog jis jau pelnė dalinį daugumos darbuotojų pasitikėjimą.

-Kitą savaitę jūs susipažinsite su Rafaelio broliu Hendriu Hensonu, klausimų ar nusiskundimų bus? - paklausiau, kai visi paplojo Rafaeliui.

-Ar galima pasikalbėti su Jumis pone Rafaeli? - žinoma to paklausė Cindy. Susižvalgėme su Aida ir nepastebimai nusijuokėme.

-Darbo klausimais - taip, - mano nuostabai atsakė Rafaelis.

-O ar tapęs vadovu atleisite Ellen ir Adamą ir paskirsite naujus patarėjus? - vėl mane nustebinęs klausimas iš Cindy lūpų.

-Dėl vieno iš patarėjų likimo net neabejoju, o dėl kito pagalvosiu, - kilstelėjo antakius, - iš karto pasakau, kad patarėjų skaičiaus nedidinsiu, tai būtų pinigų švaistymas.

Pavarčiau akis ir susidėjau rankas ant krūtines.

Kadangi daugiau klausimų nebuvo visi išėjo iš konferencijų salės.

-Į mano tiksliau Davido kabinetą, dabar pat, - Rafaelis prieš Cindy tai pasakydamas žvilgtelėjo į mane ir griebė merginą už rankos, o ši maloniai sukikeno. Wow įspūdinga.

-Eime pietauti? - Aida pasivijo mane prie lifto.

-Pietavau su Rafaeliu, bet mielai išgersiu kavos, - sumurmėjau ir paspaudžiau 11.

-Su Rafaeliu?, - mergina kilstelėjo antakį ir susidėjo rankas ant krūtinės.

-Apsilankėme fabrike, o paskui tiesiog užsukome pietauti. Ar kažkas ne taip? - kaip tik tuo metu atsidarė lifto durys.

-Viskas gerai, tik keista, kad jūs nesipešat, - šyptelėjo.

-Nemėgstu jo, bet tu pažįsti mane, - kilstelėjau pečius turėdama omenyje, kad gebu lengvai prisitaikyti prie esamos situacijos.

-Žinai, mane tikrai neramina, kad niekas nepraneša apie pono Davido sveikatą, - sumurmėjau, mums su Aida beeinant link kavinukės.

-Rafaelio neklausei?

-Klausiau, - prisiminus jo atsakymą mano nuotaika dar labiau subjuro.

-Ir? - mergina kilstelėjo antakį.

-Jis man nieko neatsakė, tik paklausė ar aš jo tėvo meilužė. Tiesiog taip paprastai, - pavarčiau akis, o Aida prapliupo juoktis. Nesuprantu, kaip tai gali būti juokinga.

-Na taip, tu ir ponas Davidas, - toliau kikeno mergina.

choiceWhere stories live. Discover now