✏11✏

2.9K 94 12
                                    

Prov. Reziego

Kiedy zobaczyłem jak moja królowa wychodzi a za nią ten gościu to wiedziałem że jest źle.
Coś mówiła do niego. Ale ją zaczął szarpać i zaciągywać za dom.
Wziąłem broń i ruszyłem za nimi.
Zamknął drzwi do szopy.  Moja mała płakała i błagała go żeby ją puścił.
Kiedy usłyszałem ciche " zaczynamy", a potem " błagam nie" to krew mnie zalewała.
Nikt!! NIKT!! NIE MA PRAWA JEJ RUSZAĆ!! Ona jest moja. TYLKO MOJA!!!
Otworzyłem drzwi. Ten sukinsyn siedział na niej i ją całował. Dziewczyna się wyrywała, ale była zbyt słaba. Wziąłem za fraki tego chuja i powaliłem na ziemię. Spojrzałem na Weronikę. Była przerażona.
Po chwili zaczęłam dokładać tego gnoja.
-NIE WIESZ Z KIM ZADARŁEŚ!!!!!-cios-JESTEM JOKE-cios-TO ZA WERONIKĘ-wbity nóż w nogę.
Kiedy usłyszałem cichę...

Prov. Weroniki

-Nie rób tego-zaszlochałam. Remigiusz spojrzał na mnie. Widziałam w jego oczach gniew i smutek. Podszedł do mnie. Ja szybko się podniosłam. Przytulił mnie szczelnie. Nie wiedziałam co mam zrobić
Ale po chwili wtuliłam się do niego i zaszlochałam. Tęskniłam za nim!! Ale się go boję!!!
-Ciii kochanie. Odwiozę Cię do domu.-i tak ruszyliśmy do jego mustanga. Usiadłam  na przednim siedzeniu.
Po chwili byłam już pod domem.
Chciałam już wyjść, ale Joke złapał mnie za rękę.
-Tęskniłem-nie wien co mam zrobić. Jezu. Z jednej strony go chcę ale jednak się go boję.
-Muszę iść. Dzięki. Pa-i wyszłam.
Weszłam do domu. Cioci nie ma
Poszłam do pokoju. I zaczęłam płakać.





Wiem wiem. Krótki, ale czasu zbytnio nie mam.
Kocham was moje MAFIOZY!!!



⭐CENIĘ
💬KOCHAM

Król Mafii 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz