✏30✏

2.7K 103 19
                                    

Czekam już na te moje podpaski. A brzuch boli mnie strasznie.
Aktualnie leżę w naszym pokoju, i głupio patrząc w sufit.
Pamiętam jak chciałam się zabić, wtedy pierwszy raz widziałam go jak był przerażony. I wtedy się całowaliśmy.
Ale dobrze pamiętam ten moment kiedy wparowali do domu i zabili moich bliskich. Wtedy wiedziałam że chcę zginąć. Żeby być z nimi.
A teraz wiem że bym zrobiła duży błąd. Ciocia by została sama załamana. I bym nie poznała Adama.
Ciekawe co tam u niego. Jak się czuję. Co tam u Cioci. Czy sobie radzi.
Czy chłopak nie jest na mnie zły..za to że tak nagle "odeszłam"

-Jestem-szybko spojrzałam na niego. On się uśmiechnął do mnie. Jezu ale się wystraszyłam.-no wiem że jestem straszny ale że aż tak?
-Ymm.-usiadłam-masz?-nic nie powiedział tylko mi odrazu podał do ręki. A ja biegiem ruszyłam do łazienki.
Po kilku chwilach byłam gotowa. I wiedziałam że żadna czerwona plama nie będzie na mojej pupie.
Chłopak siedział na łóżku i się patrzył na mnie.
Ile ja już tu jestem? Z pięć dni? Czy więcej? Już sama nie wiem.
Stanełam przed nim.
-Możemy-spojrzałam na podłogę-jechać do cioci dzisiaj?- dalej nie patrzyłam na niego.
-Człowiek jeżeli  szybko opuszcza głowę wtedy sie stresuje-spojrzałam na niego zdziwiona-wiesz o tym?-kiwnełam na "nie"-czemu się przy mnie tak stresujesz?-patrzył się na mnie intesywnie.
-N nie zzmieniaj ttematu-zaczęłam się jąkać. Co jest ze mną nie tak?
-A wiesz że człowiek  sie jąka. To kłamie lub bardzo się stresuje-kurwa przestań!!!
-Mogę dzisiaj do cioci?-teraz zabrzmiałam pewnie. Chłopak na chwilę spóścił głowę i się zaś miał, a potem jego wrok wylądował na mnie.
Wiem jest Joke'm i wie dużo ale mnie to nie opchodzi
-Dzisiaj nie. Kiedy indziej.-powiedział i ktoś do niego zadzwonił. Odebrał telefon. Jak poparzony wyszedł z pokoju.






A wy o tym wiedzieliście moje mafiozy? Takie niby małe gesty ale dużo znaczą.
DLA WSZYSTKICH KOBIET ŻYCZĘ STO LAT. Opóźnione ale jest :)


⭐cenię
💬kocham

~Wi~

Król Mafii 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz