Ubrałam spodnie i wyszłam z łazienki. Pod ciuchami mam strój na basen.
Coś czuje że będzie fajnie.
Do pokoju wszedł chłopak.
-Gotowa?-spytał. Podchodząc do mnie.
-Tak-powiedziałam-ale nie mam klapek
-Dam Ci moje-i pocałował w usta.
Odrazu oddałam pocałunek.
Wyszliśmy z pokoju z jedną torbą i wsiedliśmy do auta.
-Ja myślałam że masz basen-powiedziałam
-Mam kotek. Ale w lesie. Dlatego jedziemy terenowym autem-uśmiechnął się dalej patrząc przed siebie. Ale dlaczego akurat w lesie?
Jechaliśmy w ciszy ale takiej przyjemnej.
Leciała piosenka w radiu "Parasole"
-Parasole składam w nik, ostrze noże ostrze kły.Nie będę płakać nie będę płakać. Zaczęłam pod nosem śpiewać, ale mimi to usłyszał mnie i się zaś miał
-No co?-powiedziałam z uśmiechem na twarzy
-Ładnie śpiewasz-powiedział.
Lekko się zarumieniłam.
Po chwili zatrzymał się. Spojrzałam w bok. Był tam budynek a koło niego goryle Remka. Czyli też ma tu ochrone.
Otworzył mi drzwi i pomógł wyjść.Chłopak skoczył już do wody. A ja poszłam do toalety żeby ściągnąć buty.
Stesuje się. Nie wiem dlaczego. Przecież widział mnie już nagą.
Okryłam się dużym ręcznikiem i wyszłam z pomieszczenia. Szłam prosto patrząc jak brunet pływa. Był dobrze zbudowany. Jak przypomnę sobie że to zrobiliśmy to czuje przyjemne uczucie.
Położyłam ręcznik na krzesło i zaczęłam wchodzić powoli do wody.
Była sam raz. Nie za zimna, nie za ciepła. Nim zdążyłam.się oderwać od drabinki poczułam ręce na moich biodrach i usta na mojej szyji. Zamknęłam oczy żeby czuć większą rozkosz.
Po chwili się oderwał i się odwróciłam do niego.
Uśmiechał się.
-Pięknie wyglądasz-powiedział patrząc mi w oczy.
-Dziękuję-powiedziałam z uśmiechem. Ominełam go i zaczęłam pływać.
Dobrze się czułam tutaj.
Chłopak dołączył do mnie.Usiadłam na murku patrząc jak Remigiusz pływa.
Dobrze mu to szło.
Umi wszystkie triki pływackie.
Uśmiechnęłam się i spojrzałam w górę. Było kilka lamp powieszonych. Mój wzrok powrócił do chłopaka. Lecz go tam nie było. Zaczęłam się rozglądać. Nie ma go. Zaczynałam się bać. Nagle poczułam wodę na sobie. Pisnełam.
-Hahahaha-zaczął się śmiać.
-Ejjj no-wskoczyłam do wody i zaczęła się bitwa.Jak są błędy to przepraszam
⭐cenię
💬kocham~Wi~
CZYTASZ
Król Mafii 3
Mystery / ThrillerWeronika dalej ma koszmary z Joke'm. Ale próbuje dalej żyć. Rezigiusz dalej ją obserwuje i pragnie dziewczyny. Co się stanie kiedy znowu się spotkają? Czy Weronika go pokocha. Czy znowu zostanie porwana? Zapraszam zacząć od 1 części :) KSIĄŻKA...