O co mu chodziło że " już niedługo"?
Prov.Reziego
-Do mnie! Krzyknąłem poważnie na cały dom. Jak poparzeni wszyscy pojawili się w salonie. Na ich minach było przerażenie. Oprócz Michała. Bo to najlepszy przyjaciel.
I dobrze że mnie się boją. No halo hierarchia. Ja jestem ten który śmieszy wręcz bawi zabijanie i zadawanie bólu. Każdy boi mi się podskoczyć. Bo wiedzą jak Joke się zachowuje i kim jest.
Od mojej rodziny. Pokolenia na pokolonie chłopak zostaje ojcem chrzesnym. Ale ja wsumie od małego zawsze chciałem być tym niebezpiecznym, legendą, strachem, diabłem w ciele dziecka.
Ale dosyć o mnie.-Wiecie że to już jutro?-spojrzałem na każdego z powagą. W ich oczach widziałem niepokój. Zrobiłem swój irytujący uśmieszek.
-Tak-wszyscy powiedzieli churem
-A każdy wie co ma robić?
-Tak-znowu chur
-To na co czekacie?!-powiedziałem gniewnie. Wszyscy poszli oprócz Michała.-I jak? Przyjęła prezent?
-Tak. Na początku odmawiała, ale przyjęła.
-Idz-powiedziałem.Poszłem do swojego gabinetu.
Stanąłem przed oknem.
Jutro mnie znowu znienawidzi. Ale pokocha. Ja o tym wiem. Pamiętam jak byliśmy mali a ja w jej oczach widziałem coś..coś w stylu przebłysku kiedy zawsze mnie widziała.
Pamiętam też jak raz bawiliśmy się chowanego. I ktoś ją zaatakował. Oczywiście że uratowałem My Lady. I jej obiecałem ze zawsze będę przy niej i że będę ją chronić.
Ale kiedy dowiedziałem się że jestem Joke. Przestałem odrazu naszej przyjaźni. Ona musiała być bezpieczna.
-Hmm-uśmiechnąłem się sam do siebie kiedy wreszcie zrozumiałem że to ona. Moja przyjaciółka z przed lat, a teraz ukochana.
Pamiętam nasz pierwszy pocałunek jakby był dziś.
WRESZCIE jutro będzie tylko moja. Zakocha się we mnie do szaleństwa. Ja o tym wiem. Będę miał z nią dzieci i potomka który zajmie moje miejsce gdy zginę.Za oknem robiło się już ciemno. Ubrałem się na czarno i wsiadłem do czarnego woldzwagena.
Wiem woldzwagen. Ale chodzi że nie mam się wyróżniać.Kiedy dojechałem pod dom mojej Werci spojrzałem na jej okno.
A po chwili ona usiadła na parapecie rozpłakana.
Serce mi się łamało na ten widok. Ale nic nie mogę zrobić.⭐cenię
💬kocham~Wi~
CZYTASZ
Król Mafii 3
Mystery / ThrillerWeronika dalej ma koszmary z Joke'm. Ale próbuje dalej żyć. Rezigiusz dalej ją obserwuje i pragnie dziewczyny. Co się stanie kiedy znowu się spotkają? Czy Weronika go pokocha. Czy znowu zostanie porwana? Zapraszam zacząć od 1 części :) KSIĄŻKA...