✏35✏

2.5K 95 3
                                    

Nie wiem dlaczego on mnie uczył jak strzelać.
To było dziwne. Gdybym miała strzelać do człowieka to bym tego nie zrobiła. Ja nie zabijam. Ja nawet o tym nie myślę. To jest złe.
-Remigiusz-zawołałam żeby zwrócił uwagę na mnie. Akurat patrzył przez okno spojrzał na mnie. Dobra raz się żyje.-Mogę jechać do cioci i do rodziców?-spytałam. Chłopak przez chwilę patrzył się na mnie. Odwrócił się tyłem do mnie. Znowu wrócił do poprzedniej czynności.
Spojrzałam smutno na podłogę. Czyli nie.
Chciałam już wyjść z pokoju, ale zatrzymał mnie jego głos
-Za 15minut gotowa bądź. Będę czekał w salonie-odwrócił się do mnie z uśmiechem. Zbliżył się mmie. Był tak blisko że czułam jego oddech na swoich ustach. Po chwili dał w policzek całusa,i wyszedł z pokoju zamykając drzwi.
Po chwili analizowałam co on powiedział. Potem  jak poparzona ruszyłam się szykować.

Schodziłam na dół po schodach.
W połowie tej drogi spojrzałam przed siebie. Remigiusz był już gotowy i czekał na mnie przed schodami.
Kiedy byłam blisko nich podał swoją rękę. Przyjęłam jego gest i pomógł mi zejść. Podziękowałam i tak wyszliśmy z domu. Potem wsiedliśmy do auta i tak ruszyliśmy w drogę.
Bardzo się cieszyłam z tego powodu że wreszcie ją zobaczę.
Chłopak na mnie spojrzał, a ja na niego i się uśmiechnął radośnie.
Też się uśmiechnęłam.
W trakcie drogi nic nie mówiliśmy. Ale nie znaczy że atmosfera była napięta, wręcz przeciwnie. Taka przyjemna.

Zaparkował przed domem.
-Idziesz ze mną?-spytałam?
-Nie. Muszę coś załatwić-jego wzrok wylądował na mnie-baw się dobrze kocie-i dał całusa w policzek.
-Kiedy będziesz?
-Za trzy godziny-wyszłam i odrazu ruszyłam do drzwi domu.
Usłyszałam jak Joke odjeżdża.
Zapukałam do drzwi. Kilka sekund minęło, a stała przede mną ukochana kobieta. Jak mnie zobaczyła było w szoku. Ale to nie trwało długo bo odrazu ją przytuliłam.
-Hej ciociu-powiedziałam
-Wercia moja. Tęskniłam-spojrzała na mnie.
-Ja też-potem mnie puściła do środka. Odrazu piękny zapach rosołu dostał się do mojego nosa. Nic się nie zmieniło.







⭐cenię
💬kocham

~Wi~

Król Mafii 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz