Alycia yang terkejut dengan ciuman lelaki itu mengunci rapat bibirnya. Kedua tangannya kuat memukul dada lelaki terbabit namun tidak memberi kesan. Satu gigitan kecil membuat bibir Alycia sedikit terbuka hingga lidah lelaki tu menerebos masuk. Rambutnya juga digenggam kuat. Pelukan lelaki itu semakin erat. Alycia lemas tidak bernafas. Digigit bibir lelaki tu, luka sehingga perbuatan lelaki itu berhenti, dilap luka yang mengalir menggunakan ibu jarinya.
"Help!! Help!!" jerit Alycia teresak meminta tolong dan masih tetap meronta melawan. Lelaki itu ketawa sinis. Dirasakan rontaan dan jeritan Alycia hanya membangkitkan nafsunya ketika ini. Kedua tangan Alycia digenggam kemas ke atas. Tangisan Alycia bertambah kuat.
"Please!! Don't!!" rayu Alycia. "Please!!" sambungnya lagi. Namun rayuannya hanya sia sia apabila tangan lelaki itu mula menarik bajunya bersama baju dalamnya sekaluli ke atas hingga menampakkan dadanya. Alycia meronta hebat! Panik!
"NO!! NO!! jeritnya lantang. Airmatanya berderai hebat. Rontaannya semakin laju bersama tangisannya yang berlagu. Lelaki itu mula rimas. Satu tamparan hinggap dipipi Alycia! Pedih! Bibir Alycia dicium rakus. Alycia lemas. Tangan lelaki itu mula bermain di dada Alycia lalu turun sekitar peha Alycia. Skirt yang tersarung diselak hingga menampakkan seluar dalamnya sahaja. Alycia yang tersedar meronta kembali, kali ini lebih ganas. Dia harus menyelamatkan dirinya walaupun terpaksa bermandi darah! Namun apalah kudrat dia sebagai wanita. Lelaki itu telah pun mengunci kedua kakinya. Seluar dalam juga telah ditarik ke bawah.
"Plea..se don't sir! Ple..ase i'm beg..ging you." raung Alycia takut, tangannya yang dilepaskan berusaha menolak lelaki itu.
"Don't worry, i'll be gentle." bisik lelaki itu ke telinga Alycia lalu menanggalkan kot dan kemejanya sebelum mencabut tali pinggangnya. Alycia menjerit bersama tangisan.
"Oka-san!" raung Alycia. "Oto-san!" raungnya lagi teresak mengharapkan papa dan mamanya muncul menyelematkannya.
"Woo made in Japan! No wonder you have a good body honey." balas lelaki itu sambil mengeluarkan juniornya yang sedia beraksi. Matanya meratah tubuh putih Alycia. Alycia yang merasakan sesuatu menusuk mahkotanya meraung lagi. Tangannya tidak berhenti menolak badan lelaki itu namun gagal. Tusukan yang dirasakan Alycia telah pun menembus kuat dinding mahkotanya secara paksa.
"Arrrghhhh!!" jerit Alycia sakit! Terbuntang biji matanya. Airmatanya mengalir laju. Segalanya telah musnah. Dirinya telah dicemari.
"Virgin?." omel lelaki itu sedikit terkejut namun berbangga apabila menjadi lelaki pertama yang menikmatinya. Alycia kian lemah. Esakannya serak, pandangannya mula kabur dan padam!Ketukan dipintu mengejutkan Alycia dari tidurnya. Digosok matanya lalu bersandar ke kepala katil. Seluruh tubuhnya terasa sakit. Dia melihat sekeliling, matanya menangkap lelaki yang lena tidak berbaju disebelahnya. Dilihat juga dirinya yang bertelanjang dibalik selimut. Ingatannya memutarkan kembali tragedi semalam. Alycia menggeleng berkali, airmatanya gugur lagi. Kedua tangannya menutup telinga lalu satu jeritan menggemakan ruang biliknya. Ketukan dipintu bertambah kuat.
"Alycia!!" panggil mamanya cemas. Papanya telah pun berlari meminta bantuan.
Lelaki disebelahnya terjaga, tidurnya terganggu. Dia terlalu letih, 3jam tenaganya telah habis digunakan untuk mengenyangkan nafsunya. Dia membuka mata melihat Alycia yang teresak esak. Dia bangun lalu duduk. Alycia tersedar cepat menjauhkan dirinya. Ingin dia lari namun sakit di ari arinya menahan dirinya dari bangun. Pintu biliknya terbuka kuat, papa dan mamanya terkejut melihat dirinya yang hanya ditutupi selimut. Mamanya jatuh terjelepuk.🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
"Please, marry my daughter." tunduk papanya merayu dengan hormat. Alycia yang teresak esak dipelukan mamanya tercengang dengan keputusan papanya.
"NO!!" bantah Alycia lalu memandang mamanya. Mamanya terdiam hanya mengikut. Alycia memandang papanya semula. Dapat dilihat airmata lelaki yang bergelar bapa akhirnya menitik ke lantai. Alycia tertunduk menangis.
Lelaki itu hanya menongkat tangan memandang keluarga didepan matanya. Matanya memandang wajah Alycia. Hatinya sedikit tertarik dengan kecantikan yang dimiliki Alycia. Serta merta ingatan semalam bermain di fikirannya. Belum pernah dia rasakan ada wanita yang dapat memuaskan hatinya. Dia tersenyum.
"Okay". jawabnya acuh lalu berpeluk tubuh.
Papa Alycia mengangkat muka. Begitu juga Alycia. Mamanya mula menangis. Hatinya terluka!
"Thank you." balas papa Alycia.
"Oto-s..an, wa..tashi wa kare to kekkon shi..taku..nai." rayu Alycia tersedu sedu seraya memaut lutut papanya. "Oka-san?." pandang Alycia ke arah mamanya berharap memujuk papanya. Mamanya hanya berdiam diri. Alycia mula meraung.Lelaki itu berlalu bangun dari duduknya apabila PAnya Bard memunculkan diri menjemputnya. Bard yang sudah sedia maklum oleh tuannya akan kejadian pagi ini bergegas menemuinya.
"In this week, at here. Bard will help you to prepare it." jelasnya kepada papa Alycia. We will meet again that time." sambungnya lagi. Bard menunduk hormat kepada keluarga Alycia seraya meletakkan kad nama tuannya dia atas meja agar memudahkan mereka berhubung.
"Thank you Ao Tian." ucap papa Alycia mengambil kad nama tersebut. Ao tian dan Bard berlalu pergi.🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Bard yang memandu sesekali mengerling memandang tuannya dari cermin yang duduk dibelakang. Serabut. Ya tuannya kelihatan serabut.
"How about my dad?". tanya Ao Tian yang teringat hari ini adalah hari perkahwinan kedua ayahnya.
"They already settle sir." balas Bard. Ao tian memejamkan matanya. Bengang!
"Call home and ask about Madam." arah Ao Tian.
"Yes sir!" jawab Bard.
Janji kepada Mamanya untuk menghentikan perkahwinan ayahnya bersama makciknya telah pun gagal. Pergaduhan semalam juga tidak memberi kesan kepada ayahnya. Ternyata ayahnya tetap berdegil. Ao tian mengeluh.
"What have i done." ngomel Ao Tian sendirian. Wajahnya diraup berkali kali. Dia terlalu semak. Sangat semak. Teringat akan pula janji dia kepada ayah wanita yang bernama Alycia. "Let's settle my married first." arah Ao Tian seraya menyandar.
"Are you sure, sir?" soal Bard menginginkan kepastian. Bagi Bard, wanita dikeliling tuannya hanyalah pakai buang. Tidak pernah lagi dia melihat tuan seserius ini.
"It's my fault, Bard. She's nothing wrong." jelas Ao Tian. Wajah Alycia bermain difikirannya. "Please, settle it by this week, Bard." arah Ao Tian. Sebolehnya dia ingin cepat menyelesaikan perkahwinannya dan terus pulang. Bard mengangguk faham.
YOU ARE READING
Found You 🤍
RomancePertolongan yang di hulurkan pada malam itu berakhir dengan tragedi yang telah mengubah nasibnya sendiri. Tangisan dan rintihannya juga tidak dapat memutar kembali keadaan yang telah berlaku. Dia hanya berserah dan menyerah. Siapalah dia untuk melaw...