Takie Coś🤷‍♀️

49 5 13
                                    

Oki więc chciałabym podsumować nowe zasady i takie tam.

1. Ważę się w środę i niedzielę rano.

2. Pomiary robię po miesiącu.

3. Jem co 2-3 godziny (czasem jest krócej czasem dłużej dlatego tak mniej więcej piszę).

4. Trening w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek i weekend (sobotę i niedzielę napisałam ogólnie po nie zawsze w oba dni mam czas na trening albo wogóle nie będę miała czasu dlatego no😅).

5. Codziennie pielęgnacja.

6. Maseczka w każdą niedzielę (mogłabym i częściej, ale mam jeszcze młodą skórę i nie chcę jej zniszczyć, a maseczki mimo wielu zalet mogą również zawierać szkodliwe substancje, dlatego raz w tygodniu wydaje mi się odpowiednie).

7. Rozdziały z bilansami oczywiście wrócą, ale nie zawsze pamiętam żeby zapisywać co zjadłam danego dnia dlatego czasem będzie taki krótki wpis co mniej więcej mi się udało, a co ewentualnie nie😁

8. Założyć journal z inspiracjami i glow up (chodzi mi tu głównie o to, że chcę ,,zrobić'' glow up, a w zasadzie metamorfozę), chcę zmienić nie tylko moją sylwetkę, ale również nawyki i całą siebie.

Teraz parę słów o tym dlaczego piszę ten dziennik, dlaczego chcę schudnąć i co w zasadzie chcę osiągnąć

~ Piszę ten dziennik, ponieważ chcę mieć pamiątkę i motywację do dalszego działania
~ Dlaczego chcę schudnąć? Bo chcę się lepiej czuć w swoim ciele. W zasadzie moim głównym celem jest utrata na wadze i wyrobienie mięśni na brzuchu.
~ Co chcę osiągnąć? Najlepszą wersję siebie! Tu nie tylko chodzi o to jak ja się zmienię, ale również o to, że może będę dla Was jakąś inspiracją czy czymś w tym stylu (i don't know🤷‍♀️😂)

Ja mam ok. 177/178cm wzrostu i tak pewnie większość z was uważa że taki wzrost (178) i taka waga (56) to już jest idealnie. I owszem nie uważam że jestem gruba, nie, spokojnie, nie jestem kolejną osobą, która ma niską samoocenę i zamierza się głodzić. Ale ja chcę widzieć i czuć się lepiej i jestem pewna, że też są tu takie osoby, które nie koniecznie chcą tylko schudnąć lub wcale tego nie chcą, tylko chcą wyrobić sobie mięśnie itd.

Dlatego zapraszam wszystkich bez wyjątku, bo każdy znajdzie coś dla siebie😚

New Beginning 2020 | Dziennik odchudzaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz