》2《

9.5K 422 296
                                    

Keyifli Okumalar 🏀

~ CEDİ ~

"Semih, abicim ne yapıyorsun acaba?"

"Ohh, yarasın yiğidime. Bak bu masaj sana çok iyi gelecek. Armut mu topluyor bu eller? Basket atıyor basket."

"Ya bırak, ne masajı? Kemiklerim yer değiştirdi resmen. Seviyor musun dövüyor musun?!"

Kafama bir tane şaplatıp eş zamanlı bir şekilde karşıma geçti.

"Dövüyorum tabi len! Geçen sene bana kampta yaptığını hatırlıyor musun?"

Muzip bir şekilde sırıttım. "Hangisini?"

"Hani ben uyurken sırtımı çamur ile sıvalamıştın, 'Beni Yıka' yazmıştın. Hatırladın mı?!"

Dayanamayıp güçlü bir kahkaha kopardım. O sırada bir tane daha şaplak yedim.

"Heh işte. Peki şunu hatırladın mı, benim ne kadar zalim olduğumu ve her yaptığının bedelini misli misli ödediğini?"

"Ne yapayım abi, itiraf et çok eğleniyoruz ama." dedim arkama yaslanıp aynı muziplikle .

"O zaman kardeşim, hazır ol tamam mı? Mahvedeceğim çünkü seni."

"Gönder gelsin sıkıntı yok."

"Sen duur, göstereceğim sana. Sen şimdi hayatın tadını çıkar." dedi ve omzunu patpatlayak içeriye gitti.

Başımı iki yöne sallayarak güldüm. Sandalye deki yayık oturuşumu düzelttim.

Türkiye'ye geleli bir hafta olmuştu. Özlem giderme günlerimdeyim diyelim. Ailemle, arkadaşlarımla, takımımla... Semih de bizim tayfayla beraber evine çağırmıştı bugün. Ben biraz erken gelmek istemiştim. Gerçi dövüle dövüle ağırlanıyoruz, orası ayrı.

Bahçedeki yalnız sessizliğimi telefon zilim bozmuştu.

" +90 5********* "

Kayıtlı değil... Semih içerden beni işletiyor olmasın? Yapar, beklerim. Neyse açalım bakalım.

"Alo."

"Alo, şimdi o telefonu kapatmadan sonuna kadar beni dinliyorsun."

Bu ne şimdi?

"Pardon kimsiniz?"

" Ahlaksız herif! Utanmadın mı lan o kıza kıymaya ha?!

Yanlış numara herhalde. Kız sesi olduğunu göre Semih olamaz. Hemde bayağı bir yırtıcı ses.

" Ne diyorsunuz hanımefendi? Yanlış numarayı aradınız sanırım."

"Bırak bu ayakları! Madem bu kadar korkaksın, en başından düşünecektin başına gelenleri!"

Bak ya, oynamaya başlıyor ayarlarım.

"Ne korkaklığından bahsediyorsun? Aradığın kişi ben değilim diyorum sana."

"Tabi canım bende Elizabeth. Gevşek ağzın anca Ayla'nın aklını çekmeye yetiyor değil mi?! Ne dedinde kandırdın lan kızı?"

Gevşek?! Ayla? Aklını çelmek?! Kandırmak?! İyi strateji geliştirmiş.

Bu sırada Semih elinde limonatalarla karşıma oturdu. Konuşmayı farkedince kaşlarını çatıp bana dikkat kesildi. 'Ne oluyor lan?' demeyide ihmal etmedi. Elime sus işareti yapıp konuşmaya devam ettim. O da bizi dinliyordu.

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin