》50《

1.8K 161 130
                                    

Gecikme için özür diliyorum çiçeklerim
Son zamanlarda zor günler geçirdiğim için
doğru dürüst ilgilenemedim. ❀

Uzun ama her bir ayrıntısı
çok hoş ve minnoş bir bölüm bırakıyorum size ♡

Bölüm şarkımız;
Fikret Kızılok & Sibel Sezal
Bu Kalp Seni Unutur mu?

KEYİFLİ OKUMALAR 🏀

"Uyanın çifte kumrular

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Uyanın çifte kumrular."

Caner'in sesiyle aniden uyanıp yerinde sıçradı ikisi de. Derin başını Cedi'nin omuzundan kaldırdı ve biraz kenara kaydı. Ne ara uyumuştu hiç anlamamıştı.

Uykulu gözlerini ovarken, "Uyuya kalmışız ya.." diye mırıldadı Cedi.

"Annem nasıl? Gece hiç haber de vermedin. Aradım açmadın. Aklım kaldı."

"Annemiz hayati tehlikeyi atlattı Caner. Uyanmasını bekliyoruz."

"Sahiden mi? Oh, Ya Rabbim sana şükürler olsun. Çok koktum Cedi!.."

Abi kardeş sarıldılar. "Gözümüz aydın abim."
"Gözümüz aydın kardeşim."

Derin gülümseyerek baktı onlara. O kadar çok özeniyordu ki... Çünkü o annesi için böyle sevinememişti, şükredememişti.

"Ben hemen babamları arayıp haber vereyim. Siz de geceden beri buradasınız, gidin dinlenin. Ben dururum."

Caner'in söylediğine karşılık ikiside itiraz etmeye başladılar. "Yok ya olur mu öyle şey.." "Hayatta gitmem abi. Annem taburcu olana kadar buradayım."

"Tamam tamam bir şey demedik. Gidin bari kantinden bir şeyler alın kendinize. Aç aç dolanmayın. Hadi, naş naş."

Caner onları zar zor kantin tarafına yönlendirmiş, Cedi ve Derin de birer tost alıp kantin kafeteryasında köşede bir masaya oturmuşlardı.

Cedi bir elindeki tosta bir de karşısında oturan Derin'e baktı. Yedi yıl önce okulda kantin sırasında çarpıştıkları gün gelmişti aklına nedense. Şimdi ise karşılıklı oturup tost yemek çok tuhaf gelmişti.

"Ne bakıp duruyorsun tosta? Bir şeyler yemen lazım, farkında mısın?"

"Sen kendine bak, bir deri bir kemik kalmışsın zaten." diye tersledi Cedi. Yine dayanamayıp aynı konuyu tekrardan açtı. "Artık gitmen gerekiyor. Annem de hayati tehlikesini atlattı zaten. Bugün uyanacak, muhtemelen yarın da taburcu olacak."

"Cedi ben senin ya-"

"Ben iyiyim Derin." dedi onu bastırarak. "Ben iyiyim, annem de iyi olacak. İyi olmayan sensin. Neden hala direniyorsun?"

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin