♡ Buyrun ikinci parta efenim ♡
(Final konuşması ektedir...)
𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍
𑁍𑁍𑁍
𑁍🏀 KEYİFLİ OKUMALAR 🏀
.
"Bak aşkım totem yapıyoruz tamam mı? Eğer maçı kazanamazsanız kız, kazanırsanız erkek olacak bebeğimiz. Anlaştık mı?""Yalnız aşkım bu maç totemi değil bebek cinsiyeti totemi oluyor. Hatta totem bile olmuyor."
"Furkan!" diye ses tonu yükselince kendisine çevrilen gözlere bakıp ağız büktü Meyra. "Benim de totem anlayışım bu işte ne yapayım?!"
Telefonu kulağından uzaklaştırıp bir iki saniye sessizliği dinledi Furkan. Sessizlik güzel, bu kızın sesi çok cırtlaktı.
"E o zaman erkek mi olacak bebeğimiz? Çünkü biz her türlü kazanacağız da." dedi kendinden emin bir tavırla.
"Bilemiyorum artık o size bağlı."
"Meyra Allah aşkına dokuzuncu ayına girdin daha baktırmadınız mı cinsiyetine?"
Kucağında Derya bebek ile yanında oturan Derin'e baktı Meyra. "Bir dakika Derinciğim," dedi eliyle müsaade isteyerek.
"Aşkım kapatıyorum ben şimdi. Attığınız sayı tuttuğunuz ribaund olsun. Hoşçakal, çok öptüm!"
Telefonu kapattıktan sonra sesli bir nefes verip Derin'i cevapladı. "Evet Derin?" dedi iğneleyici tonla. "Kaç kere söyleyeceğim; biz bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek istemiyoruz. Doğduğunda belli olacak işte."
"Ama bu cidden çok saçma. Mesela benim bebeğim bir dördüncü ayına girsin, hemen direkt öğreneceğim."
Meyra omuz silktiğinde Derin de daha fazla uğraşmak istemeyip göz devirdi. Furkan kaç kere öğrenmek istese tartışma konusu olup vazgeçirmişti Meyra. Sanırım bu denedikleri üçüncü çocuk olduğu için nazar değmesinden veya başına bir şey gelmesinden korkuyordu.
Derya bir anda "DAADEŞ!" diye çemkirdi. Bu kızın durup durup bir anda çemkirmeleri hep Derin'in boş anına denk geliyor, yürpimi ağzına getiriyordu.
"Ay anneciğim o nasıl ses?" diye tepki verdiğinde Derya kıkır kıkır güldü. "Daadeş geliced daadeş!" dedi içindeki kıpırtı ile.
"Evet anneciğim daadeş gelecek ama daha çook var daadeşin gelmesine. Ne demiştik? Babaya söylemek yok tamam mı? Süpriz yapacağız babaya."
Hevesle başını salladı minik Derya. "Sübris yabıcas."
Derin oturduğu koltukta kaydığını hissedip kucağındaki Derya ile oturuşunu düzeltti ve sahanın oyuncu girişi kapısına bakındı. "Nerede bunlar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfic"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...