Keyifli Okumalar 🏀
."Derin bir otur."
Valizimin içine dolabımdan bir kaç kıyafet tıkarken cevap verdim. "Beş saat sonra havalanında olmam gerekiyor. Oturamam valiz hazırlamam lazım."
"Çok fevri bir karar verdiğinin farkında mısın? Doğru düzgün düşünmedin bile."
"Ayla. Gideceğim ve o adamın ağzına sıçacağım. Emir'i de bir güzel kendine getireceğim. Yokluğumu fırsat bilip kozları kardeşimin üzerinden oynuyor. Onun hedefi benim. Aklısıra beni böyle kışkırtıyor."
Kollarını göğüs hizasında bağlayıp karşıma geçti. "Başarmış da bence. Ona istediğini veriyorsun."
Elimde ki elbisemi valizin içine attığımda Ayla'ya bıkkın bir bakış attım.
"Bence hiç kendini yorma çünkü ben kararımı değiştirmeyeceğim. Gidip o adamın ağzına sıçacağım." dedikten sonra etrafıma bakındım. "Nerede benim bornozum ya?"
Bornozumu da valize tıkdığımda bit pazarına dönen odamı başka konulacak ne var diye süzdüm. Yastığımın yanında duran Cedi'nin polarını görünce gözlerim ışıldadı.
"Ah, az kalsın seni unutuyordum. Sen de benimle geliyorsun bebeğim."
Evet, az önce polarla konuştum. Polarla. Cedi'nin polarıyla.
"O zaman bari Cedi'ye haber verelim de seni havalanında karşılasın."
"Sakın," dedim kaşlarımı kaldırarak. "Her şeyi hallettikten sonra ona da uğrayacağım zaten. Şimdilik haberi olmasın. Hem zaten Meyra karşılayacak beni."
"Gidip de yine uzun süre gelmemeden korkuyorum Derin. İşler yolunda gitmezse..."
Gülümseyip yanağına bir buse kondurdum ve sarıldım. "Sadece bir iki hafta, söz."
Kollarımı ayırdığım da küçük kavunumuzu sevmeyi de unutmadım. "Hoşçakal teyzoşum."
"Cinsiyetini öğrenebilseydik iyiydi teyzoşu ama haftaya öğrenecekmişiz, sen yokken."
"Beni haberdar edin. Ayrıca, ben yokken o Kerim itinin hakkından gelmezsen ben senin halkından gelirim ona göre."
"Peki başüstüne."
Valizin fermuarını kapatmaya çalışırken elim acımıştı. "Valizin üstüne zıplar mısın?" dedim Ayla'ya.
"Sen ciddi misin? Peki tamam."
"ZIPLA DEDİM KIR DEMEDİM!"
"NE BAĞIRIYORSUN KÜÇÜCÜK ÇOCUĞA?!"
___________
Selam Ohio, ben geldim. Hiç hoş gelmedim. Çok da durmayacağım zaten. Ben de sana meraklı değilim.
"Deriiin!"
Duyduğum sesle arka tarafıma döndüğümde uzaktan el sallayan Meyra'yı gördüm. Hızlı adımlarla yanına gittim. "Hi baby!"
"Gavur muyum ben? Türkçe konuşsana." diyip sarıldı.
Meyra ile üniversite zamanlarından arkadaştık. Tabi başka eyalette okuyorduk o zamanlar. Şimdi o Philadelphia da yaşıyor. Beni kırmadı geldi böceğim.
"Çok güzelleşmişsin sen ama. Sönük kaldım yanında şimdi." dedim yandığından makas alarak.
"Ay şımartıyorsun beni. Neyse bırak onu bunu. İlk önce bir şeyler içmeye gidelim. Orada bool bol konuşuruz. Valizin arabamda kalır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fiksi Penggemar"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...