Medya ya kalbimi bıraktım😍❤
Keyifli Okumalar 🏀
.Neden arıyor ki bu şimdi? Açmalı mıyım? Hayır açmayacağım. Aramasını bekliyormuşum gibi düşünmemeli.
Düşün Derin, nerede unutmuş olabilirsin? Cedi'nin arabasından başka bir yerde nerede?
Osman(c)📞
Allah'ım yine arıyor! Yok artık kesin eminim. Çantamı düşürdüğümde orada kaldı işte. Ah Derin, düşürecek başka yer bulamadın mı?
"Deroş, telefonun çalıyor açmayacak mısın?"
"Ee Ebru abla, biraz izin verebilir misin?"
"Tamam canım, bir şey olursa mutfaktayım ben."
Ebru abla odadan çıkana kadar çağrı kapandı. Bir oh çektim. Gerçi iyi mi oldu kötü mü emin değilim ama... Şuan emin olduğum tek şey USB'yi o araba düşürdüğüm.
Keşke sadece koreografiler olsaydı içinde. Solo koreografilerim, solo karaokelerim ve kayıtlarım, saçma sapan can sıkıntısından çektiğim fotolarım, küçüklük resimlerim... Umarım içine bakmaz. Hiç sanmıyorum.
Bir yeni mesaj 📲
OSMAN(C):
Konuşmamız lazım. Akşam sekizde aynı yerde ol.Bu sefer kesin yanlış anladı. Şimdi nasıl isbat edeceksin Derin hanım?!
Sebep?
OSMAN(C):
Emanetini vereceğim.Emanet mi?
OSMAN(C):
USB... Arabada düşürmüşsün.Ah, bende her yerde onu arıyordum. Yoğunum, gelebileceğimi sanmıyorum. Adres vereyim, kargo ile gönder.
OSMAN(C):
Ben antrenmanlardan vakit ayırabiliyorsam sende gelebilirsin bence. Bekliyorum akşam, görüşeceğiz.Görüldü. 14:47
Yırtamadık. Tabi 'görüşecegiz' der, çünkü yanlış anladı. Sonuçta fotoğraflarımın olduğu bir USB. Başka birisi sırf o baksın diye bırakabilirdi. Tabi benim öyle bir amacım yok, tamamen kendi salaklığım. Peki ona ne diyeceğim? Tamamen kendi salaklığım mı?
Odadan çıktım ve stüdyoya döndüm. Kızlar da biraz dinleniyordu.
"Hocam, bugün o videoyu Youtube'ye atmayacak mıydık?"
"Bugün atamayız kızlar malesef."
"Neden hocam?"
"Çünkü USB'm kayıp. Ama buldum nerede olduğunu, akşam elimde olur. Yarında Youtubeye atarız, tamam mı? Şimdi kalkın bakalım, tempo! Bu arada bugün ki performansınız güzel olursa pratik sonunda çekeceğimiz yeni video için kıyafet kombini bakabiliriz."
𑁍
Ayla karşımda dimdik oturmuş, sinirli ve meraklı gözlerle ona bir açıklama yapmamı bekliyordu. Haklıydı. Dün gece taksiden inince direk yatağa fırlatmıştım kendimi. Anlatmamıştım hiçbir şey. Tabi o da doğal olarak çatlamıştı ve stüdyo çıkışı beni evimde karşılamıştı.
Hayır ne gerek vardı anlamıyorum, boş boşuna hırsız zannedilip kafasına eşek ölüsü gibi bir çanta yemişti.
Ve başının acısını umursamayıp hala benim olanları anlatmamı bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...