Helööö çiçeklerim! Size hem güldürecek hem de ağlatacak bir bölüm bırakıyorum♡Şuraya başalan saatinizi yazabilir misiniz? Bir göreyim kimler ne saatte okumuş. ^^
Keyifli Okumalar 🏀
.__________________________________
"Sus lan gereksiz. Benim imzam senin şu meymenetsiz tipinden bile güzel." diyip yapıştırdım bir tane kafasına. Kimse benim imzama laf söyleyemez.
"Ah! Kötü mü olmuş dedim?! 'Ünlü ressamların imzasına benziyor' dedim! Sen de vurmaya yer arıyorsun."
"Bana ne ben hala çok kılım sana. Her lafın batıyor."
"Ama bu fazla açık sözlü oldu."
Ayağındaki alçıya attığım imzaya son dokunuşlarımı yapıp omuz silktim. "Dayak atmadığıma dua et bence."
Bu arada imzam gerçekten de ressam imzasına benzemişti. Biz de kendimizce amatör bir ressamdık zaten.
Geldiğimden beri bilmem kaçıncı kez Kerin'le yaptığımız rutin çekişmenin ardından bir eli belinde paytak paytak adımlarla bulunduğumuz odaya geldi Ayla.
"Kız! Bulaşma benim bebişimin babasına."
Onun bu halini görünce gülmeden edemiyordum. Mübarek sanki beşinci ayı değil sekizinci ayıydı. Yanımıza oturduğunda ofladı. "Belim felaket ağrıyor ya."
"Aşkım yorma kendini, Derin geldi artık."
"Bak seni döverim gereksiz!"
Kerim'e olan fevri çıkışımdan sonra Ayla'ya dönüp aksine şirin bir gülümseme takındım. "Aynen kuzum yorma kendini ben geldim."
Ayla yandan bir bakış atıp göz devirdi. "Siz kavga etmeyin bana yeter. Hayır yani bebişimi de kötü etkiliyorsunuz."
Geleli bir gün olmuştu ve ben soluğu direkt Ayla'nın yanında almıştım. İlk önce ne zaman geleceğimi haber vermediğim için biraz kızmıştı tabi. Havaalanında karşılarmış beni vesair... Neyse ki tiripleri çok uzun sürmemişti.
"Neyse onu bunu boşverin. Bakın ben şimdi ne yapacağım." dedim ve heyecanlı bir şekilde yerimde kıpırdanıp telefonumu elime aldım.
İşaret parmağını çenesine götürüp gözlerini kıstı. "Tahmin edeyim, Cedi'yi arayacaksın."
"Hayır o antrenmandadır şimdi. Ayrıca geldiğimden beri defalarca konuştuk zaten. Başka bir şey." diyip intagrama girdim. "Emir'e kısmet ayarlayacağım."
"Derin koskoca 20 yaşında bir delikanlı o. Ayrıca maşallah foto modellere taş çıkartır derece de yakışıklı. Eğer o tiple de kız tavlayamıyorsa yuh derim."
"Aşık olduğu biri var. Uzaktan arkadaşlarmış sadece. Bakma sen ona, artisttir egoisttir falan ama bu tarz şeylerde çok çekingendir."
"Anladım, genlerden geliyor yani."
Ayla'ya bu zamana kadar attığım bakışlarımın en kötüsü attım. Tüm wattpad dünyasına rezil etmişti beni. Az yavaş soksaydı lafı keşke.
"Ayla,"
"Efendim canım."
"Teyzoşuma zarar gelsin istemiyorum kuzum. Ben dokunmadan sen kendi kendine vur ve cimcikle lütfen."
"Ne, yalan mı?"
"Aşkım doğru söylüyor."
'Sen sus. Hatta gitsene sen, ne işin var burada biz kızkıza halledeceğiz bu mevzuyu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...