》27《

4.8K 294 534
                                    

Bu bölüm;

                   Bir adet yeni karakterimiz, BenMeyra
Bir adet süpriz konuk karakterimiz,
Bir adet geri dönüş yapan karakterimiz var.

Farkı bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz. Bu arada satır arası yorumlarını büyük bir aşkla okuyorum ♡

Keyifli Okumalar 🏀
.

"Alo Cedi. Kardeşim acilen görüşmemiz lazım. Çok önemli."

"Dur lan bir soluklan. Maçtan yeni çıktın."

"Boşver beni. Gerçekten anlatmazsam içimde kalacak artık. Şu bizim restorana gidelim. Saat 19:00 da."

Güldüm. "Tamam tamam merak ettim şimdi. Kötü bir şey değildir umarım."

"Valla iyi mi kötü mü bilmiyorum. Anlatırım, orasını beraber karar veririz."

"Peki anlaşıldı. Orada görüşürüz."

_________

"Ulan Furki önemli mönemli dedin. Yine canın dışarda yemek yemek isteyip hesabı bana kitlemekse amacın, döverim seni." dedim montumu çıkartıp sandalyeye asarken. Göz devirdi.

"İyi gömdün Cedi. Ben sana burada dert anlatacağım dert ya."

"Hadi anlat bakalım neymiş derdin."

Etrafına bakındı. Tedirgin gibiydi. "Başım da büyük bir bela var." dedi.

"Nasıl bir bela?"

"Can güvenliğim tehlike de diyebilirim. Hatta belki de,"

Bir kez daha etrafına bakındı ve başını yaklaştırıp fısıldadı. "Şuan izleniyor olabiliriz."

Sandalye de doğrulup sırtımı dikleştirdim. Göz ucuyla etrafı süzüp Furkan'a baktım.

"Ciddi misin lan sen? Ne biçim bir şeye bulaştın?"

"Ben bir şey yapmadım valla. O beni buldu."

"Kim lan?"

"Çıldırmış Cedi çıldırmış, şizofren, deli, psikopat bir şey."

Dişlerimin arasından sinirlendiğimi belli ederek tekrar sordum. "Kim lan kim?!"

"Dur en baştan anlatayım en iyisi. İlk önce derin bir nefes almalıyım."

"Allah'ım sabır." dedim tavana bakarak.

"Amerika ya geldiğimizde markete ev için yiyecek bir şeyler almaya gitmiştim. O sırada ben ve önümde bir kız vardı. İlk başta beni farketmemiş olacak ki kafasını çevirip beni gördüğün de bir anda çığlık atıp bayıldı. Kaldım öylece. Neyse uyandırmaya çalıştık falan. Uyandı, başında beni görünce yine bayıldı. Tekrardan ayılınca bu sefer gözükmedim ona hemen çıktım uzaklaştım oradan."

O bu kadar tedirgin anlatırken bense gülmemek için dudağımı büzüyordum.

"Dur daha yeni başladım Cedi bu en hafifiydi."

"Tamam devam et sen. Gülmüyorum."

"Sezon başladığından beri on iki maça girdim Cedi. Ve bu on ikisinde de o kız her maçta aynı ön koltuklara oturup; "HADİ FURKAAAN! AŞKIMIZ İÇİN YAP! YAPARSIN AŞKIIIM! BİR ÜÇLÜK AT KOCACIĞIM! MÜKEMMELSİN AŞK BÖCEĞİM! diye kendini yırta yırta tezahürat yaptı. Hem de Türkçe."

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin