》6《

7.1K 335 120
                                    

Bu bölüm Kerim sorunsalı ortadan kalkıyoor!

Derin'in damarına basmayın,
benden demesi...

Keyifli okumalar🏀

~ CEDİ ~

"Nasıl yani, gittin elin kızından dayak mı yedin?"

"Dayak değil, onu ciddiye almam için yaptı. Sinirlendiği için..."

"Kimse mutlu edince dayak atmaz zaten."

Elimde sektirdiğim topu sertçe dolabına yaslanarak konuşan Kenan'a attım.

"Sus lan gereksiz. Ben izin vermesem yapabilir miydi? O an anladım benimle oynamadığını."

"Bi kere vicdanı el vermez benim kardeşimin. Değil mi kardeşim?" dedi Furkan bana bakarak. Başımla onayladım.

"... öyle güzel kızı kırmak yakışmazdı ona."

Ulan Furkan, şaşırt be kardeşim beni, bir kerede şaşırt.
Bu söylediğine dişlerimi sıkıp ayakkabımı fırlattım.
Bu ne lan herşeyimi fırlatıp duruyorum.

"Hepiniz malsınız. Saygı gösteripte adam akıllı dinlemiyorsunuz beni."

"Tamam tamam valla sustuk, devam et."

"Ne analatayım daha? Vicdanımı rahatlatmak için konuşmak istedim. Ulaşamayınca evini buldum. Konuştuk anlaştık. USB'sini de verdim. İyi kız aslında."

Kenan Semih'in kulağına yaklaşarak 'Güzel de kız aslında...' dedi ve kıs kıs gülüştüler.

"Duydum." dedim öldürücü bakışlarımın eşliğinde.

"İyi yapmışsın Cedi, tam da olması gereken ve sana yakışanı da buydu."

"İşte bu adamı sizden ayıran özellik de bu. Adamsın Doğuş abim!" Beşlik çakıp sarıldık.

Diğerlerine bakıp başımla Doğuş abiyi işaret ettim.
"Örnek alın, örnek."

Biz böyle tartışırken soyunma odasına Buğrahan girdi.
"Beyler hadi, mola bitmiş."

Semih homurdanarak ayağa kalktı. " Anam ağladı, anam."

𑁍

Elimdeki elmadan büyük bir ısırık alıp koltuğa oturup bacakalarımı uzattım. Laptopu kucağıma alıp Youtube'ye girdim. Bakalım şu Derin hanımın kanalına. USB de videoları izlerken ekranda görmüştüm dans klübü isimlerini.

"MoonLight "

Evet çıktı. Waow, 280 bin abone. İyiymiş. Açıkçası daha iyisini hakediyorlar. Kendi kanalı nerede peki? Hıh o da çıktı.

"Derin Ünalan"

402 bin abone!.. Vay be. Zaten öyle büyüleyici bir sesi kullanmazsa hata ederdi.

Cedi!..

Tamam tamam.

Müzik indirme uygulamasına coverlarını urlesini kopyalayıp yapıştırdım. Ekranda belirince birkaç tanesini indirdim.

Ne? Güzel söylüyor.

@derin.unalan bir gönderini beğendi

Yüzümde bir tebessüm belirdi. İşimi kolaylaştırmıştı. İnstagram profiline girdim. 150B takipçi. Ee tamam. Neyse, şimdi değil.

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin