Ben bu medyaya düşerim ♡
Hazır mısınız? MAÇ BAŞLIYOOR!
Keyifli Okumalar 🏀
.Evet;
İlk defa bir maça geliyorum. Hem de yanımda hamile bir arkadaşımla... Üstelik orta saflardayım.
Hâlâ neden burada olduğumu da anlamış değilim. Sadece canım istedi ve buradayım işte.
Çoğu kişi kırmızı beyaz giyinmiş, yüzlerini boyamış. Atkılar, bayraklar, pankartlar hava da.
Hiçbir şey olmasa, sadece bu izleyici kitlesinin atmosferi bile heyecanlandırmaya yetiyordu.
Her yer tıklım tıklımdı."Ya Derin, bu adrenalin benim bebeğime fazla ama."
Gözlerimi devirip Ayla'ya baktım.
"Senin ruhun relax canım, bu maç heyecanlandırmaz seni. Hem belki, bizim minik büyüyünce basketbolcu olur ha?" dedim yanağından makas alarak.
Elindeki muzdan bir ısırık daha aldı.
"O kodor do doğol. Hoem..."Lokmasını yutmayı başardı.
"Bu heyecan beni çok acıktırıyor."
Diğer tarafımdaki büyük çantayı kucağına attım.
"Bak, içinde çikolata vaar, şeker vaar, elma vaar, çilek vaar, çiğköfte vaar, sarma vaar, kabın içinde mantı bile var! Aşerebileceğin her şey burada. Acıkınca yersin."
Çantanın içine biraz başımı yaklaştırdığımda gelen kötü koku dalgası burnumun direklerini sızlatırken Ayla'nın tepkisine baktım. Burun kırıştırıp başını iki yana salladı.
"Ee şey, kokuları karışmış olabilir ama, Sağlamlar... Valla..."
Elinin ucuyla fermuarını kapatıp bana uzattı.
"O çiğköfte orada olmamalıymış Derin."Başımla onayladım."Bence de."
"Ayrıca bunu nasıl soktun içeri sen?"
Kendimden emin bir tavırla kaşlarımı kaldırdım.
"Ben yaparım."𑁍
Artık saat gelmişti ve maç başlamak üzereydi.12 dev adam ve diğer takım oyuncuları sahaya giriş yaptıklarında gözüm Cedi'yi aradı. Evet oradaydı. Yine her fotoğrafında olduğu gibi 32 diş gülümsüyordu.
Milli marşlar okundu. Bir iki dakikalık ısınmadan sonra hakemin düdüğü ve hava atışı ile maç başladı.
1. Periyot'da Cedi yoktu. Karşı takımın aralarında sert oynayan oyuncular vardı ve kendilerine güveniyorlardı. Eminim bir faul çıkarsa şu bücür siyahi oyuncudan çıkardı. Bücür olanlar her zaman daha tehlikelidir.
Bizim takım da atak konusunda daha iyilerdi. Tam bir takım ruhu ile oynuyorlardı. 2. Periyot da Göksenin Köksal'ın yerine Cedi girdi. İşte maç benim için şimdi başlıyordu.
𑁍
"Hadiiii, hadii , hadi, had- YYEEEAAAAHH! İŞTE BU!"
Evet Cedi mükemmel bir smaç atmıştı. Adam gerçektende farklı bir enerjiyle oynuyordu. Girdiği andan itibaren takımın enerjisini yükseltmişti. Semih Erden'le bedenlerini tokalaştırıp Furkan Korkmaz'la beşlik çaktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fiksi Penggemar"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...