》45《

1.7K 133 163
                                    

Ehehehee!..
2 günde bir attığım bile oluyordu eskiden ama günde iki bölüm hiç atmamıştım.
Bu güne nasipmiş.

Neyse bu aralar sizi biraz üzücem,
haberiniz olsun.

Nasıl ? Okuyun da görün. :")

KEYİFLİ OKUMALAR 🏀

.

Antrenmandan çıkış yaptıktan sonra Kevin'la restorantta akşam yemeğine gitmeyi planlıyorduk. Zaten son zamanlarda sanki canımı sıkan ne varsa hepsi birleşip toplu hücum yapıyor gibiydi. Değişikliğe ihtiyacım vardı.

Arabaya bindiğimde cüzdanımı bulamayınca sabahtan beri unuttuğum şeyin o olduğunu anladım. Yemeğe gitmeden önce eve uğramam gerekiyordu. Saatlerdir elime alamadığım telefonumu açıp Kevin'a kısa bir mesaj attım ve gelen bildirimlere baktım. Derin'den bir sürü cevapsız arama ve mesaj vardı.

Odunellam:
Cedi antremanda mısın?
Cediiii
Heeeey
Alooooooo
Kime diyorum ya 15:40
Sinirlenmeye başlıyorum artık 15:58
Şu telefonlar nedense bir haftadır açılmıyor 16:07
Anlaşıldı
Gördüğünde mutlaka geri dönüş yap Cedi
Konuşacak konularımız var 16:25

Al işte, yine başlıyoruz.
Sıkkın bir nefes verip olası bir kavganın ihtimalini göz önünde bulundurarak arama tuşuna bastım. Zaten saniye bile geçmeden hemen açmıştı. Eli kulağında bekliyor olmalıydı.

"Efendim güzelim. Kusura bakma aramışsın, antre-"

"Bana, sakın antrenmandaydım deme! Sabah aradığımda da açmıyorsun. Mola da aradığımda da açmıyorsun. Akşam ev de olduğun vakitte aradığım da açmıyorsun. Gece arıyorum yine açmıyorsun. Saatler sonra dönüp açamadım kusura bakma diyorsun. Allah aşkına sen ne zaman müsaitsin Cedi bana bir söylesene. Ben de ona göre davranayım. Önceden hep müsaittin de şu iki haftadır mı değilsin?"

"Deriiiin.."

"Ne?!"

"Bir nefes mi alsan acaba?"

Karşı tarafdan derin bir çekiş sesi geldi. Önceki çıkışına nazaran buruk bir tonla konuştu bu sefer.

"Sadece geçerli bir açıklama bekliyorum Cedi. Eğer geçerli bir açıklama yapabilirsen, aklımda dönen türlü türlü senaryoların hepsini unutabilirim."

Haklıydı, ne diyebilirdim ki? Aklı kaçık, beyni yitik sapığım hala peşimi bırakmıyor, evime kadar takip ediyor mu diyeyim? Saçma sapan konuşuyor, şantaj mı yapıyor diyeyim? Diyemem. Aklı kalır, üzülür, yapamam.

Evet bir iki haftadır aramalarına ya dönmüyordum ya da geç dönüş yapıyordum. Mesajlarına kısa kısa cevaplar verip bazen görüldü yapıyordum. Çünkü moral bozukluğumu, sıkıntımı ona hissettirip onu da üzmek istemiyordum.

Bir öğrense onca işini gücünü bırakıp davasını bile umursamadan buraya gelirdi ve o kızı yaşatmazdı, biliyorum. Böyle olmasını, olayın daha fazla saçma sapan yerlere gitmesini istemiyordum. Gelebilecek en saçma yere kadar gelmişti zaten.

Kendim bir şekilde halletmeye çalışıyordum ama ne olursa olsun geç kalmıştım işte. Önceden anlamalıydım, bu durumu basite almamalıydım. Yılanın başını küçükken ezmeliydim.

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin