》25《

4.8K 339 375
                                    

"Yanar içim şu gülüşüne,
bir tebessüm et söneyim..."

Keyifli Okumalar 🏀
.

"Koca bir angutsun Cedi. Teşekkür edeceğine kızıyorsun."

"Lan ne teşekkürü? Kızın motorunu bozdun. Benim benzinimi de sömürdün. Allah bilir taksiciyi de sen ayarttın. Benzinimi istiyorum ona göre. Daha yeni fullemiştim."

"Bak şimdi, evet motoru ben hallettim. Benzin fikrini de aklıma Kenan soktu beraber yaptık."

"İşte yaa, biliyorum ben malımı. Eee devam et."

Taksici işi de şöyle oldu. Zaten sende sadece bir taksicinin numarası var. Semih abi tanıyormuş onu. Sadece 'Ne yap et, oraya taksi gönderme.' demiş adama. Nereden bilelim biz o kadar uçuk kaçık bahane sunacağını? AYRICA; o motoru bozduğum falan yok. Tamirciye götürdüğünde adamların yüzüne güldüklerine bahse girerim. Para bile almamışlardır. Basit bir taktik uyguladım sadece."

"Bu kadar mı?"

"Bu kadar."

"Tamam o zaman beni dinle. Amerika'ya döndüğümüzde ilk hafta seni yemeğe götüreceğim. Bakma kızdığıma bu yaptığın krallığı da aşıyor yani, adamsın."

"Her zaman bro. Ama benzinini kullandım haberin olsun."

"Telefonun içinden yumruk atmayı Derin'den öğrenmem lazım. Şuan üzerinde uygulamak istiyorum da."

"Aman ne komik. Neyse duşa gireceğim ben kapat."

"Tamam, görüşürüz."

_____________

~DERİN~

Bu olmaz. Bu da olmaz. Bu hiç olmaz. Iyyh, bunun benim dolabımda ne işi var?!

Dolabın yarısını yatağıma boşalttığını farkedince bir Ayla'ya bir de yatakdaki kıyafet yığınına baktım.

"Ayla ben giyeceğim ya?!"

"Bence sana gidip bir gelinlik alalım, ne dersin?"

"Hı?"

"AY DERİN!" diye çemkirdi bir anda. Yerimde sıçradım.

"Alt tarafı Doğuş Balbay'ın evine Cedi Osman ile birlikte yemeğe gideceksin. Ne kadar abarttın ya?!"

"Sen de bu cümleyi kurarken durumun ciddiyetini anladın değil mi?" dedim gözlerimi kısarak.

Durup düşündü. "Ee şey, biraz."

"Cediyle gitmek değil sorun, Doğuş Balbay'ın evine gitmek." Yatağın üzerine oturup bağdaş kurdum.

"Doğuş olunca ne oluyor?"

"Kızım ben o adamın karşısında nefis mücadelesi veriyorum resmen. Zeytin gözlerini, zıpçık gibi kaslarını görünce eriyorum. Ve aksine eşiyle çok iyi anlaşıp çocuğunu da aşırı seviyorum. Bilmem anlatabildim mi?"

Elini dizine vura vura kahkaha attı. Niye kimse anlamıyor beni. "Sen fanı mı oldun şimdi?"

"Bilmem. Ama bak yanlış anlama ha, adam da gözüm yok. Sadece aşırı beğeniyorum. Rabbim özene bezene yaratmış."

"Bence tek sebep bu olamaz." dedi. Canım arkadaşım benim nasıl da tanıyor beni. Neyse çaktırmamalıyım.

"Ne gibi mesela?"

"Cedi'nin koynunda uyuya kaldıktan sonra onunla sanki bir çiftmişcesine yemeğe davet edilmek olabilir mi acaba?"

Evet, öyle. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım ve yutkundum. "Hiç de bile."

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin