》51《 ÇEREZLİK 》

1.3K 95 18
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR 🏀
.

"Ne yapıyorsun Derin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne yapıyorsun Derin?"

Derin kolunu Cedi'nin boynuna attı ve kendine çekti. Yüzlerini yakınlaştırarak kendilerine çevirdi telefonu.

"Bir dakika canım fotoğrafımızı çekeceğim."

Bir Derin'e bir de telefona baktı Cedi. " Şimdi mi?"

Derin kaşlarını kaldırıp gülümseyerek başını salladı. "Evet. On tane yüz tane bin tane çekmeliyiz. " dedi hevesle. Ama Cedi'den beklediği tepkiyi alamamıştı.

"Ya şimdi saçlarım falan da bozuk benim ama." diye homurdanmıştı.

Derin sinirle dişlerinin arasından tısladı.
"Başlarım şimdi saçına da başına da(!)"

Ellini Cedi'nin saçına daldırıp daha da çok karıştırdı. Ardından tekrardan gülümseyip yüzünü elleri arasına aldı. "Karışık saç sana daha çok yakışıyor zaten. Böyle uçları kıvırcık kıvırcık oluyor ya, kendi haline kalmış dağınıklığı... Çok tatlı oluyorsun."

Cedi yüzünde çarpık bir gülümseme oluştururken, aralarında ki mesafeyi biraz daha azalttı.

"Yaa, öyle mi oluyorum?"

"Öyle oluyorsun."

Birbirlerinin nefesleri tenlerine değerken Cedi'nin gözleri Derin'in yüzündeki ayrıntılarda geziniyordu.
Bu kız gerçekten başını döndürüyordu.

Aralarındaki mesafeyi kapatıp dudağının kenarına küçük bir buse kondurdu nihayet. Bununla yetinemediğini anladığında dudaklarını buluşturmak istedi.

Birkaç saniye sonra ayrıldıkların da Derin'in gözlerindeki ışıltıyı görmüştü Cedi. Yanakları al al, dudaklarında huzurun tebessümü... Bu her şeye değerdi işte.

"Ta taam!.."

Derin'in telefonda gösterdiği şeyle ilk önce şaşırıp güldü Cedi. Çünkü az önce onu öperken Derin fotoğraflarını çekmişti ve fotoğraf cidden çok güzeldi.

"Oo, yeni duvar kağıdım belli oldu." dedi Cedi göz kırparken. Derin de gülümseyerek karşılık vermişti.

Derin gözlerini bir süre boşluğa taktı.
"İntikam, soğuk yenen bir yemektir Cedi. Bunu biliyor muydun?"

Cedi bir şey demedi, ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyordu. Derin telefonuyla uğraşırken sadece izledi. Gözlerinde öyle bir ifade vardı ki Derin'in, insanı bazen ürkütüyordu.

İlk önce instagrama girdi ve barıştıklarından beri çekildikleri birkaç fotoğrafı derleyip paylaştı. Sonrasında pek girmeyip sürekli ihmal ettiği Twitter hesabına giriş yaptı.

@derinunalan adlı kullanıcıdan bir yeni Twit

▪︎ Selam şekerim!
Maalesef Cedi hiçbir zaman senin olmadı, olamaz da.
Ben kaybetmedim, bir türlü kazanamayan ve kaybetmelere doyamayan sensin. Capito? ; )

DM:

@derinunalan: Capito? ; )

@derinunalan: Capito? ; )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

Derin ortalığı alev alev yakarken, Cedi ağzı açık ayran delisi gibi kalmıştı. Attığı Twit daha şimdiden yüzlerce fav ve retweetlenmişti.

Cedi az önce ona yönelttiği soruya şimdi cevap verdi.
"Bilmiyordum, öğrenmiş oldum."

Bölüm şarkısı olarak uyumlu olmasına çok bakmadım arkadaşlar. Sadece içinden şu iki şarkı geldi.

Ebru Gündeş - Yaparım Bilirsin

Oğuzhan Koç - Vermem Seni Ellere

____________________________________

Biliyorum aşırı kısa ama
adı üstünde çerezlik yani çiçeklerim.

Neyse ama yine de
herkesin içindeki yağların eridiğini düşünüyırum.
SFDHFJGJGKHŞ

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Olayların akışına göre böyle olması gerekiyor
çünkü diğer bölümlerle pek bir bağlantısı yok.

Aslında peşinden bir bölüm daha atmayı düşünüyordum da ruh halimi maruz görün lütfen.

Yakında yumuş yumuş bir bölüm daha atıcam ve sonrasında yüksek muhtemel final.
Klişe bir final olmayacağının da altını çiziyorum efenim, tüm WN ailesine duyurulur.

Neyse ben kaçtım, çok seviliyorsunuz ♡

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin