İKİ AY! KOSKOCA İKİ AY!
İKİ AYDIR BİR FİNAL ATAMADIN BE EFLAA!Gibi sitemlerinizi duyar gibiyim.
Hatta ne duyar gibisi,
Her yazana sorana tek tek cevap verdim.
Gerek Instagramdan gerek Wattyden gelen mesajlarınız olsun, panomda her yazdığımı altıma bölüm sormalarınız olsun, hep size mahcup oldum.Evet buraya final için toplandık fln ama bu bir
final konuşması değil özür konuşması.
Hepinizden geç gelen final için özür diliyorum.Ve ayrıca hepinizine çok çok çok teşekkür ediyorum çiçeklerim ballarım kızçelerim ilginize aşığım aşık.
Bu kadar bekletmenin telafisi olarak
Hatay Künefesi tadında bir final yazdım size.Neden mi künefe?
Tadından yenmeyecek kadar tatlııış ve içindeki peyniri kadar uzun uzadıya bir Final olacak çünkü.
DjfkghlhljlBir bölüme sığdıramadım iki part şeklinde böldüm. İkinci partıda sıcağı sıcağına atacağım akşama hiç merak etmeyin. ^^
Daha fazla uzatmadan artık finale geçelim isterseniz. Bir de, Finalin şerefine yorumlarda bolca sohbet ederiz değil mi?
Elim klavyede sizi bekliyor olacağım aşklarım. ♡
MEDYADAKİ COVER İLE OKUMANIZI
ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM𑁍𑁍𑁍𑁍𑁍
𑁍𑁍𑁍
𑁍🏀 KEYİFLİ OKUMALAR 🏀
...Okulun davet gecesinden dört ay sonra...
Mutfakta Derin ile yaptıkları böreği fırınlarken bir yandan da kızına sağlıklı süt verebilmek için yeni bulduğu bir kür tağrifini deniyordu Ayla. Son gir haftadır sütünün azaldığını hissediyordu. Doktor tavsiyesi üzerine kullandığı ilaca ek, bu yolu da denemek istemişti. Her şey küçük Selin'in sağlığı içindi.
Bebek odasından gelen ağlama sesi kulağına iliştiğinde içeriye doğru seslendi. "Deriiiiin!.."
Sabahdan beri yemek ve temizlik ile uğraşmasının verdiği yorgunlukla cevap verdi Derin. "Efendiim!.."
"Selin ağlıyor bir bakar mısın? Benim mutfakta biraz daha işim var."
Yorgunluktan cılkı çıktığı halde uzandığı koltuktan anında doğrulup bebek odasına koştu. "Tamaaam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfic"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...