Dün gece bir aksaklık sonucu atamadım bölümü çiçeklerim kudura bakmayın. :(
Aksaklık: Yorgunluktan camış gibi uyumuşum -_- Affedin.
Ama şimdi bu medyaya düşmeyip ne yapalım yaaani değil mi? ♡
Keyifli Okumalar 🏀
___________________________________
"Merhaba tatlım."Yok canım artık daha neler? Ciddi ciddi? Binela Osman? Kameralar nerede, el sallayayım güzel şaka.
Bir an gerçek olup olmadığından emin olmak için gözlerimi kırpıştırdım. Yaa, böyle yapınca sizin toz olup uçmanız gerekiyordu ama.
Meyra alttan dürtükleyince silkelenip kendime geldim. Zorla sahte bir gülümseme sunarken Meyra ağzının içinden konuşarak gönderme yaptı.
"Sınırım sıçtık."
"Hımdı nı sıçtık."
Kadın yiyecek gibi bakıyordu bana. Hele Gülden, daha da yiyecek gibi. Defne? Defnee... Elinde ayıcığıyla oynuyor o da işte.
"Eee, merhaba." diyebildim.
Ya bir dakika, ben sorması ayıp niye bu kadar heyecanlanıyorum? Alt tarafı aşık olduğum adamın annesi ve yengesi yani ne var bunda?
Gülümseyip kahküllerini düzeltti. "Cedi'nin annesiyim ben, Binela Osman."
"Cediii... Cedi Osman mı? Aa evet. Şey, tanıştığımıza memnun oldum efendim."
Allah beni kahretmesin. Oyunculuk sıfır! El sıkıştık, titreyen ellerimle.
"Ben de Caner'in eşi Gülden canım. Bu da bizim ufaklık Defne."
Biliyorum biliyorum, geçin bunları sadete gelin. Onunla da el sıkıştık.
"Nasıl yardımcı olabiliriz size Binela Hanım?"
"Vaktiniz varsa bir kaç soru soracaktık size."
Meyra ile kısaca bakıştık. Olumsuz yönde kaşlarını kaldırdı.
"Biraz acelemiz var aslında ama..."
"Olsun olsun hemen hızlıca konuşuruz şurada."
"Peki."
Binela Hanım konuşmak için dudaklarını araladığında Defne onun montunu çekiştirdi.
"Deriiin!.." dedi parmağıyla beni gösterek.
Şaşkınlıktan gözlerim fal taşı gibi açılmışken zorla bile gülümseyemedim. Sus kız. Hem sen nereden tanıyorsun beni?
"Evet Defneciğim, o Derin."
"Ne zamandan beri tanışıyorsunuz?"
"Kiminle?"
"Kiminle olacak, Cediyle."
"Aa şey, ben maçta biraz kendimi kaybedince dikkatinizi çektim tabi. Tanışmıyoruz, ben biraz fazla kaptırdım kendimi maçta. Ondan."
"O yüzden mi 'Benim için yap Osi!' diye bağırıyordun?"
İşte şimdi gerçekten büyük hapı yuttum. Gözlerimi kırpıştırdım ama cevap veremedim. Devam etti.
"Türkiye 'deki maçta da göz kırptığı sendin. Biliyoruz tatlım hiç boşuna inkar etmekle uğraşma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...