》3《

8.9K 399 252
                                    


Keyifli Okumalar 🏀
.

Yok ya olamaz, benzettim herhalde.

"Pardon, uzaktan başka birine benzettim galiba." dedim.

İki adım ileri gidip elimdeki topu uzattım. Yüzü ifadesiz, sadece bana bakıyordu. Bir kaç saniye bekledikten sonra gözlerimi devirdim ve topu ona doğru sektirdim.

"Neyse..." dedim ve elimi kaldırıp sahanın öbür ucundaki banka yöneldim. Kerim'i orada bekleyecektim.

Daha uzaklaşamadan bileğimden tutup beni kendine çevirdi. Boşluğuma gelmişti.

"Beni arayan sen miydin?" dedi ürkütücü bir sakinlikle.

Nasıl yani? Ama ben bunu aramadım ki. Tabi ya, korktu! Buraya basketbolcu arkadaşıyla gelip saklandı. Aklı sıra beni yanıltmaya çalışıyor. Bu Kerim gerçekten salak.

Histerik bir şekilde güldüm ve bileğimi çekip kurtardım. Alaycı bir tavırla yüzüne baktım.

"Seni mi gönderdi o korkak köpek?" dedim. " Söyle ona, benden böyle kurtulamaz. Daha yaratıcı taktikler kullanmalı."

İfadesiz bakışlarını biraz daha üzerimde gezdirdi. Topu arkasına atıp bir adım daha bana yaklaştı. O zaman farkettimde boyu bayağı uzundu.

"Sen, beni aradın, bana hakaret ettin, beni suçladın, beni tehdit ettin ve beni çağırdın... Beni, Cedi Osman'ı."

Cedi Osman? Bu o Cedi Osman mı? Yok artık!

"Nasıl? Ben Kerim'i aradım. Eski sevgilisinden aldım numarayı!.."

"Bak sana kısa bir diyaloğumuzu hatırlatayım istersen.

-Neyin korkaklığından bahsediyorsun? Aradığın kişi ben değilim diyorum sana!
+Tabi canım bende Elizabeth! Gevşek ağzın anca Ayla'nın aklını çelmeye yetiyor değil mi? Ne dedin de kandırdın kızı?!

Hatırladın mı?"

O konuştukça daha da çok yerin dibine giriyordum. Bu nasıl olabilir? Hala aklım almıyordu. Şu an tek bildiğim, kötü bir niyetimin olmadığını ispatlamak ve bir özür dilemekti. Ama şuan ağzımı açmaya bile yüzüm yoktu.

"Ben, özür dilerim. Ama nasıl oldu gerçekten bilmiyorum. Anlayamıyorum. En başından beri-"

"En başından beri benimle muhatap oluyordun."

Kafamı eğip gözlerimi sıkıca yumdum. Kahretsin ya!

" Telefon da söylediğim gibi, başka bir adamın peşindeydim. Nasıl olduysa numarayı yanlış girmişim."

"Hakaret ve tehdit..."

"Onların hiçbiri senin şahsına söylemedim, hepsi Kerim denen o adamaydı."

"Sonuçta bana söyledin. Bence bunlar gayet güzel nedenler. Telefon kaydı da var."

Sinirlenmeye başalamıştım. Aklınca beni korkutmaya çalışıyordu.

" Ne demeye çalışıyorsun?"

"Bak, açıkçası stratejin beni etkiledi, baya temiz bahane. Ama sökmedi. Tanışmak için daha uysal bir neden uydurabilirdin. Şimdi polis ile uğraşacaksın falan, sana eziyet olacak yani."

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin