》8《

6.4K 328 115
                                    


Keyifli Okumalar🏀

.

Sinirle sağ elimi alnıma götürüp ovuşturdum. Saçlarımın içinden geçirip rahatlamak için derin bir nefes verdim.

"Ya hala sana inanamıyorum Ayla!" Göz devirip saçlarını omuzlarının arkasına attı. "Sen o karnındaki bebeğe dua et, yoksa çoktan pataklamıştım seni."

Omuz silkip önündeki yaş pasta diliminden bir çatal aldığında sinirden sol gözüm seğirdi. Şu umursamaz hareketleri beni daha da sinirlendiriyordu.

"Ama bunları ben istemiyorum ki, benim küçük minnak bebeğim istiyor." dedi dudağını büzerek.

Bir de kendini acındırması yok mu? Allah'ım!
Mutfaktan çıkıp kendi odama geçtim. Sırtımı yatağın başlığına yaslayıp telefonumu elime aldım.

Maçtan sonra bani market market, manav manav gezdirmişti Ayla. Üstüne üstlük tamda ayva bulduğumuz sırada vazgeçip 1km gerideki Pastaneden çikolatalı pasta almak için yalvarmıştı. Daha ilk aylarda böyleysek yakında duba gibi olması kaçınılmazdı.

Üstelik o sırada Cedi aramıştı ama Ayla yüzünden açamamıştım. Bir tebrik bile edemedik adamı.

Arama tuşuna bastım. Ne konuşacağımı bile bilmeden neden direkt aradım ki ben şimdi? O açmadan kapatıp yanıma koydum telefonu.

Osman(c)📞

Hazırda mı bekliyordun mübarek? Bu ne hız?

"Derin?"

"Cedi? Aramışsın, o yüzden geri dönüş yapmıştım."

"Evet maç için aramıştım. İzledin değil mi?"

Sanki görüp üzerine bir de göz kırpmamış gibi konuşuyordu. Sanırım benim söylememi bekliyordu. Bakın ben şimdi ne yapacağım.

"Evet izledim, netten. Tebrik ederim çok iyiydiniz."

"Netten öyle mi? Ama ben seni taraftarların arasında gördüğüme eminim."

Saçmaladığımı farketmiştim. Ama o da sorarak saçmalamadı mı? "Madem gördün niye soruyorsun?"

"Madem geldin niye inkar ediyorsun?"

"Beni denedin de, ondan gıcıklık yapayım dedim."

Kesinlikle bu adamla konuşurken aklımdakilerden bağımsız bambaşka kelimeler çıkıyordu dilimden. Kışkırtıyorum resmen.

"Neyse boşver. Desteklemekten kastını maça gelmek olduğunu beklemiyordum, teşekkür ederim."

İşte bu biraz beni yumuşatmış olabilir.

"İlk ve sondu ama güzel bir deneyimdi benim için. Gerçekten harikaydınız. Özellikle senin son anda kurtaran smaçın... Bayağı iyiydin yani."

Tek nefeslik gülüşünü duydum. "Saol."

"Bir de sana faul yapan bücür zenciye çok sinir oldum.
Boyundan büyük işlere kalkışıyor."

Bu sefer kahkaha atmıştı.

"Senin açından değerlendirirsek, çok daha iyi maçlarının olduğunu biliyorum. 21sayı 3 asist 2 ribaunt senin için çok büyük bir zafer olmamalı."

"Vaay, anlamam diyene bak sen."

"Tek tık da bulursun dememiş miydin? Her şeyini tek tık da buldum. Birazcık anlıyorum artık yani."

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin