》33《

5.2K 368 428
                                    

Keyifli Okumalar 🏀
.

Gözlerini açtığında çok günahkar bir pozisyonda buldu kendini Derin. Ne ara birbirlerine dönüp sarmaş dolaş sarsılmışlardı? Ve neden bir bacağı Cedi'nin üzerindeydi?

Bir dk, nE?!

"OHA!!!"

Tek tekmesiyle Cedi'yi koltuktan yere fırlattı Derin.

"LAN!!!"

Cedi acı içerisinde yerdeki parkenin tadına bakarken Derin de apar topar üstünü başını düzeltti.

"DERİN SEN MANYAK MISIN?!"

"Şey, ama..."

"Ya ne diye tepiyorsun beni?! Allah Allah ya, sabah sabah eşek tepmişe döndük!"

O kullandığı kelimenin yanlışlığı geç farkederken Derin çoktan bir minder bulup suratına fırlatmıştı bile. Tam isabet.

"SENSİN EŞŞEK! NE YAPABİLİRİM, O POZİYONDA DURUP MAL MAL BAKSAMIYDIM SURATINA?!"

Az önceki pozisyonları aklına gelince gözlerini yumdu Derin. Rezillikti. Sesini alçalttı.

"Cedi, bizim seninle evlenmemiz lazım, bu böyle olmaz."

Cedi Derin'in yüzündeki mahçup ifadeyi gördüğünde küçük bir kahkaha attı. "Evlenmek mi? O kadar mi karşı konulmazım ya?" dedi tekrar gülerek.

"Kes be, öyle değil. Hani biz, öyle sarmaş dolaş yatmışız ya, olmadı bu."

"Sen ciddi misin? E yazı beklememiz lazım o zaman. Ama yıldırım nikâhı diyorsan, neden olmasın?"

Göz devirdi Derin. "Tabiki de değilim. Sende çok meraklısın gırgır yapmaya. Neyse ne, kusura bakma bayağı abanmışım sana ama, normalde de öyle yatarım ben. Sen olduğun için değil yani."

"Bilmez miyim, kesin öyledir. Neyse zaten geç seferden alışkınım ben. Bu ilk değildi hatırlamıyorsan."

Geçtiğimiz yaz film izlerken uyuya kaldığı o günden bahsediyordu Cedi. Derin'in bu hallerinden çok keyif alıyordu. Şuan suratındaki 'gerçekten mi?' ifadesi bile onu o kadar tatlı yapıyordu ki.

"Öğlen olmuş." dedi konuyu değiştirerek. "Bir öğle kahvaltısı mı yapsak?"

"Bence de. Şöyle bir türk kahvaltısı istiyorum Derin. Sahanda yumurta, ekmek kızartma, ya da bir menemen. Evet menemen istiyorum."

"Ya sen her sabah böyle misin? Ayrıca evinin hanımı mıyım ben? Düş önüme beraber hazırlayacağız, düş önüme dedim."

𑁍

Koca bir lokma ekmeği menemene batırarak ağzına attı Cedi. "Ooh, nasıl özlemişim varya bilemezsin."

"Yavaş ye yavaş." dedi gülerek.

"Biz seninle bu evlenme işini ciddi düşünebiliriz aslında. Elinin lezzeti tam ağzıma layık."

"Yumruğumda tam ağzına layık. Hem de tam orta yerine."

Gözlerini devirdi Cedi. Lokmasını bitirip yuttuğunda çatalını Derin'e salladı.

"Her seferinde şu yumruğunu devreye sokmasan olmaz değil mi?"

Cıkladı Derin alayla. "Olmaz, eksik kalır."

Derin'in arkasında kalan cama ilişti gözü Cedi'nin. Kar yağmaya başlamıştı. Siz de Cedi'nin düşündüğünü mü düşünüyorsunuz?

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin