Medyadaki videoyu
bölüm sonunda izleyin derim. :")Keyifli Okumalar 🏀
.Derin:
Furkan, benim Derin.Furkan:
Tamamdır kaydettim.
Konunu atıyorum.
Cedi'nin evinde olacak.
*Konum*
Kesin geleceksin değil mi?Derin:
Çok kalabalık olacak mı?
Açıkçası kimse beni tanımıyor.
Normal olarak geriliyorum biraz.Furkan:
Hayır ya samimi olduğu arkadaşları olacak sadece.
O fazla sevmez zaten böyle şeyleri,
o yüzden çok kişi olmayacak.
Sen de bizimle takılırsın, diğerleriyle tanışırsın.Derin:
Peki geleceğim.Furkan:
Süper. 19:00 gibi gelirsin.
Görüşürüz.(Görüldü 10:23)
Nereden çıktı bu doğum günü işi ya? İyi güzel gideriz de, ne bileyim... Koca koca dev adamların arasında minimal bir ben, hayal edememiştim bir an. Belki sevgilileri gelirse en azından konuşacak birileri bulabilirdim.Hem... Hem belki Doğuş Balbay da gelirdi. Ahh, Doğuş! Kas sistemine yandığım!.. Onunla da tanışırdık.
Kahvaltımı yapıp çıktım evden. Bugün dans stüdyosuna gitmeyeceğim için rahatlıkla bir şeyler bakabilirdim. Bu sırada kendim içinde alışveriş yapmak hiç de fena olmazdı.
Bir kaç mağazaya girdim ama içime sinen bir şey bulamadım. Kendim için başka bir mağazaya girip günlük birkaç şey denedim.
Kasaya parasını ödemeye giderken gözüme çift tişörtleri ilişti. Şirin duruyorlardı. Sevgili tişörtleri, friend tişörtleri fln.
Birden aklıma gelen şeyle kasaya yöneldim. Aldıklarımın ücretlerini öderken aklımdakini kasiyere sordum. " Çift tişörtlerini özel olarak bastırabilme imkanımız var mı?"
"Elbette."
"Peki ben şunların ücretini ödeyeyim. Baskı için geri döneceğim."
𑁍
Furkan📞
"Efendim?"
"Derin planlar değişti, yardımına ihtiyacım var."
"Nasıl?"
"Bak şimdi, bugün biz antremanda küçük bir mum üfleme ile Cedi'nin gözünü boyayacağız, asıl parti akşam Cedi'nin evinde olacak."
"Akıllıca. Ee?"
"Evini parti için ayarlamamız gerekiyor. Antremandan sonra eve uğramaması lazım. Bunu bizden birisi yaparsa anlayabilir. Sen onu akşam yediye kadar oyalayabilir misin?"
"Oyalamak mı? Oradan bakınca Cedi'nin askerlik arkadaşı gibi mi duruyorum? Nasıl oyalayayım, ne bahane sunayım Furkan?!"
"Biliyorum çok şey istiyorum senden ama lütfen, lütfen Derin."
"Peki nasıl oyalamam gerektiği hakkında bir fikrin var mı? Çünkü benim yok."
"Ya uydur bir şeyler işte. Hem zaten onun bugün kafası biraz dağınık, eğlenmeye bakın."
"Eğer elime yüzüme bulaştırırsam, oraya geldiğimde kafanı kıracağım Furkan."
"Ahaha, çok saol Derin. Akşam partide görüşmek üzere."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...