Medyaya düştüm, kaldırabilene aşk olsun. ♡
Keyifli Okumalar 🏀
___________________
Nisan, 2013
"Dün çıkışda her yerde seni aradım. Neredeydin?"
Bir şey demeden bankın boş tarafına oturdu kız. Baygın bakışlarıyla bahçedeki insanlara süzdü.
Ayla elini kızın görüş açısında salladı. "Hey, sana diyorum. Neredeydin? " Bakışlarını ona çevirdi. "Sence?"
Dudaklarını birbirine bastırıp başını salladı Ayla. "Yine gittin kuytu köşe de ağladın değil mi? Şu gözlere bak!"
dedi çenesini tutup hafif başını kaldırarak.Kız gözlerini kaçırdı. Kendini geri çekti. Ayla ona yalvaran gözlerle bakıyordu. "Allah aşkına, yapma böyle artık." dedi yanağını okşarken.
"Yok ya, ben yetemiyorum sana. Senin yüzün gülsün, azıcık mutlu ol diye çabalıyorum ama ne yapsam boş.
Ben sana yetemiyorum. Hepsi benim suçum."Kız gözlerini devirip Ayla'nın omzuna vurdu. "Saçmalamayı keser misin Ayla? Yoksa elimin tersini yanağına kavuşturacağım."
"Ne o zaman ne Derin?! Yetemiyorum işte! Bence varya, seni acil bir erkekle kaynaştırmak lazım. Senin aşık olman gerekiyor. Anca aşk paklar seni."
"Ne aşkı ne erkeği be?! Bir de onunla mı uğraşacağım?!"
Gözlerini kırpıştırıp kaşlarını kaldırırdı Ayla. "Evet Derin, evet! Uğraşacaksın! Görmüyor musun şu halini. Şöyle bir sevdiceğinin sana sarılıp başını göğsüne yaslandığını düşünsene. Geçer gider tüm acılar kederler. "
"Kıçımın sevdiceği. Zaten dün bir tanesine denk geldim, bir de başkasıyla uğraşamam."
Ayla söylediğini algılamaya çalıştığında, pot kırdığını anlayıp dudaklarını birbine bastırdı Derin. Gözlerini kaçırıp bacaklarını sallandırdı.
"Ne? Oha!"
"Sanırım sivilcem çıkmış Ayla."
"Konuyu değiştirme Derin. Bir tanesine denk geldim derken? Sen bir anlat bakayım ne oldu dün?"
Sinirle kendine birkaç küfür mırıldandı Derin. Kaçarı yoktu, biliyordu.
"Temizlik malzemelerinin bulunduğu odada ağlıyordum. Biri geldi niye ağladığımı sordu. Başından savmak istedim ama üzerimize kapıyı kilitlemişler."
"Eee?"
"İşte, ağlama falan dedi. Beni öyle görünce kötü hissediyormuş. Anlat acını paylaşalım dedi. Saçma sapan konuştu işte."
Son cümleyi söyleyip söylememek arasında kaldı. Ağzı bir açıldı bir kapandı. " Bir de tuttu sarıldı salak. Sonra hademeler gelip kapıyı açınca da hemen çıktım."
Ayla çığlık atmamak için eliyle ağzını kapadı. "İnanamıyorum! Derin sana inanamıyorum! Aşk ayağına kadar gelmiş kızım ya! Çabuk göster bana o çocuğu. Kimdi? tanıdık mıydı? Yakışıklı mıydı peki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...