Medyada ki şarkı Derin'in üzerine cuk oturuyor ♡
Keyifli Okumalar 🏀
.
~ CEDİ ~
"Austin'i de getirseydin abi ya, severdik."
"Erica bırakmadı ki. 'Çok istiyorsa misafirliğe gelebilir' dedi. Ha birde şu kız vardı ya, Derin. Onunla gelsin diyor bir de."
Furkan'ın yudumladığı çay boğazına kaçtı ve kahkaha ile karışık öksürüğe boğuldu.
Sırtına geçirdim bir tane. Hem tıkanıklığı için hemde güldüğü için. İnsanların içinde bir şey belli etmese olmazdı zaten.
Sadece dalgaya alıp güldüm. Ne desem lafı kıvıramayacaktım.
"Hakikaten ya Cedi, Derin ne yapıyor? Görüşüyorsunuz değil mi?" dedi Semih.
Ensemi kaşıdım. "Çok değil."
"Ne oldu Cedi, tavlayamadın mı kızı?"
Pis pis sırıtan Kenan'a minderi fırlattım. "Boş yapma Keni! Ne tavlaması?!" diye çıkıştım. Güldü. "Tamam abi büyüksün."
Furkan kulağıma fısıldadı. "Psssst! Verdin değil mi kolyeyi."
Ortamda çaktırmamak için "Hııı..." dedim sadece.
"İyi güzel. Ayrıntıları sonra anlatırsın artık."Diğerlerinin gözü bize çevrilince Furkan'ı dürttüm.
"Siz hayırdır öyle fısır fısır ne konuşyorsunuz?" dedi Semih. Ulan Furkan bir kere de dikkatleri üstüne çekme be oğlum.
"Semih abi de iyice yaşlandı diyor." dedim bir çırpıda.
"Vallahi yalan abi inanma sen ona."
"Sus sus öyle dedin işte."
"Furkan, kaşınma abicim. Karışım seni."
"Olur abi kaşınmam."
Parmağıyla boğaz kesme hareketi yapan Furkan'ı artık susması için dürtttüm. O sırada kapı çaldı.
"Kim gelecekti ki?"
"Bilmem, belki Buğrahan fikrini değiştirmiştir."
Kapıyı açtığımda ufak çaplı bir şok geçirdim. Geldi gönlümün hanımefendisi.
"Osi?" dedi sıcak bir tebessümle.
"Derin? Bu ne güzel süpriz."
"Aslında aradım ama ulaşamadım sana. Belki evdesindir diye geldim. Kolyeni verecektim." dedi cebinden çıkartarak.
Gülümseyip kapıya yaslandım. "Saçmalama, kalsın sende. Hatta senin olsun."
"Ama sen? Sen heyecanlandığın zaman ne yapacaksın?"
Beni heyecanlandıran tek şey sensin Derin...
"Sen al diye öyle söyledim. Rahatlaman için."
'Gerçekten mi?' der gibi baktı. Elimle içeriyi işaret ettim. "Gelsene, kapıda kaldın."
İçeriye baktı bir kaç saniye. "Yanlız değilsin sanırım. Rahatsız etmeyeyim."
"Bizimkiler onlar ya, tanışmıştınız zaten. Hem Furkan da var."
"Furkan mı?" Gülümsemesi daha da büyüdü. "Tamam o zaman geçelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...