》5《

7.7K 374 138
                                    

Keyifli okumalar🏀
.


Kapının kemerine yaslanmış dudağının tek tarafıyla gülümseyerek adeta picsmile atıyordu bana.
Anın şokuyla gözlerimi belertip kapıyı suratına kapattım ve sırtımı kapıya yasladım.

Nasıl ya? Bu salak benim evimi nereden biliyor? Bilmesini geçtim sabah sabah niye kapıma kadar geliyor?!

"Deriin?"

Lavaboda macunlu ağzımı temizleyip geri kapıya döndüm. Kelimeleri toparlayamadan cevap vermeye çalıştım.

" S-sen... Sen nereden çıkd- Allah belanı versin köpek! Ne işin var burada?!"

" Sana demiştim."

"Bak git, valla sakat ederim seni. Defol!"

"Adam akıllı konuşmadan hiçbir yere gitmiyorum. Böyle beklerim kapının önünde. Ama içerden bir kalem kağıt vermen lazım. Gelen gören imza ister 'ne arıyorsun burada' der."

Gözlerimi yumup bıkkın bir nefes verdim. "Bekle!.."

"Kalem için mi?"

"Geleceğim bekle!"

"Güzell."

Odama gidip üstüme ilk bulduğum tişört giyip kot pantolonumu çektim. Havluyu başımdan çıkartıp nemli olan saçlarıma şekil verdim. Derin bir nefes aldım ve kapıyı tekrar açtım.

Bu sefer 32 dişiyle birden gülümsüyordu. Üzerimde göz gezdirdi.

"Sen misafirlerini hep ağzında dış fırçası ile mi karşılarsın?" dedi pis pis sırıtarak.

"Uzatma, ne diyeceksen de."

Ellerini cebine soktu ve etrafına bakınıp tekrar bana döndü. "Burada mı?"

"Ha, bir de içeri mi alayım seni?! Çay kahve de ister misin?!"

"Dışarıda ısmarlarsın, olmaz mı?"

" Böyle yaparak bana kendini affettiremezsin, biliyorsun değil mi?"

"Dur daha başlamadım. Önce seni evinden çıkarmalıyım. Uğraştırırsan uzar."

"O zaman biraz daha beklemelisin." dedim ve kapıyı yine kapattım.

Nemli saçlarımı kurutup aynadan baktım. Acele de olsa kötü giyinmemiştim değiştirmeye gerek yoktu. Ceket ve çantamı alıp çıktım. Beni görünce alkış tuttu. "Sonunda başardın."

İşaret parmağımı ona doğrulttum.
"Kendi motosikletime binerim. Sen önden gidersin. Ayrıca bir buçuk saat sonra başka bir programım var. Uzatma yani."

Ama nasıl yalaan...

" Bana uyar."


𑁍

Genellikle elite insanların olduğu cafe tarzı bir yere gelmiştik. Sonuçta buraya Cedi Osman ile gelmiştim. Malum, video fotoğraf çekip magazinlere atmak çok kolay bir şey. Bu durumdan endişeliydim.

"Burada kimse kimseye karışmaz rahat ol."

Başımla onayladım. İçimi mi okudun mübarek?

Cam kenarında bir masa seçip sandalyemi çekti. Mersi canım. Bir şey demeden oturdum. Karşıma oturup garsonu çağırdı. Menüden seçtiklerimizi söyleyip gönderdi.

Oturuşunu dikleştirip bana baktı. "Ee nasılsın?" dedi sırıtarak.

"Ya kafana falan da vurmamıştım, ne bu hareketler?"

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin