Selam çiçeklerim! Daha önce yazmama rağmen bölümün herkesin bildiği o gündem konumuzla birazcık zaman uyumu olması beni de çok şaşırttı.
(Bu konu hakkında kimsenin yorumlarda bahsetmemesini istiyorum. İyi ya da kötü farketmez silerim. Ne olursa olsun saygı duymalıyuz öyle değil mi?)
Keyifle okuyacağınız bir bölüm oldu diye düşünüyorum. Özellikle MeyFur shipime gelsin bu bölüm. Yazarken bayağı zorlansam da eğlenceli oldu.
Medyadaki bölüm şarkısını da mutlaka MeyFur kısmını okurken dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Çok sevdiğim ve ızın zamandır kullanmak istediğim bir şarkı. MeyFur'a çok yakıştı bence.
Satır arası yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Zaten bölümün geç gelmesinin sebebi yorumların düşmesiyle birlikte kaçan yazma şevkim oldu. Bir dahaki bölümün gelme hızı tamamen size bağlı.
Neyse kaçtım ben. Satır aralarında buluşalım!♡
Keyifli Okumalar 🏀
_________________________
Kollarını göğsünde bağlayıp dik dik baktı Cedi'ye.
"Ama niye bir tek ben kurban oluyorum. Neden Ayla'nın telefonunu kapattın? Haksızlık bu, bana ne."
Dişlerini sıktı Derin. "Cedi, sinirliyim Cedi. Eğer neler olduğunu biraz daha söylemezsen sana patlayacağım Cedi. Hadi Cedi. Dökül Cedi. Anlat Cedi."
"Bak ya," Derin'in yüzüne düşen bi tutam saçını kulağının arkasına sıkıştırdı. " Sen sinirlenince ne güzel oluyorsun öyle. Böyle gözlerin ateş fışkırıyor falan, yanakların al al..."
Gergin yüz hatları gevşerken minik bir tebessüm etti Derin. İltifatları mest ediyordu. Tebessümü bir saniye bile sürmeyip tekrar eski gerginliğine döndüğünde koluna vurdu.
"Ya! Soruma cevap versene. Konumuz benim kaşım gözüm mü?"
Cedi omuzlarını düşürüp baygın bakışlarını sundu Derin'e. "Ama her şey sana kavuşabilmek içindi."
"Tamam işte anlat ben de bileyim."
İç çekip dudaklarını ıslattı. "Seni klüpden aldığım günü hatırlıyor musun?"
Buruk bir tebessüm takındı Derin. "Unutur muyum? Öyle bir sarıldın ki tüm acımı kederimi söküp alacaktın sanki."
Bir süre sadece bakıp gözlerini kırpıştırdım Cedi. "Şimdi öperdim de, neyse. O konuya sonra ayriyetten değineceğiz."
Saçını parmağını ucuyla kaşıyıp devam etti. "İşte o gün seni eve getirdiğimde anlattım Ayla'ya. Yardım istedim. O da geri çevirmedi sağolsun. Kavuşmamız da payı büyük."
"O zaman, fotoğrafları sen mi Ayla'ya gösterttin?"
"Hangi fotoğrafları?"
"Senin lise fotoğrafların. Ayla göstermişti. Zaten o zaman her şey kafama dank etti."
"En son 'ben biliyorum yapacağımı' demişti, bunu mu yapmış?"
İç çekip bakışlarını başka tarafa çevirdi. "Beni hatırlamak bu kadar zor muydu Derin? Fotoğraf mı gerekti illa? Hiç mi yer edinmedim aklında bir yerler de?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...