Medyaya kaç kişi galp bırakır?
Keyifli Okumalar 🏀
.
"Bakıyorum da, annemle aranız iyi."
Saçını kulağının arkasına sıkıştırıp samimi bir tebessüm sundu Derin. Sıcak çikolatalasından bir yudum aldı.
"Tahminimin üzerinde hem de."
"Çok sevmiş seni, belli. Gerçii..." etrafına bakınıp düşünüyormuş gibi yaptı. "Başka nerden bulacak senin gibi gelini, öyle değil mi?" derken göz kırpıp gülümsemeyi de ihmal etmedi Cedi.
"Gelin?" Elindeki sıcak kupayı masanın üstüne bırakırken güldü. "Çok ümitlenme bence, daha ağzından öyle bir kelime duymadık. Ayrıca bu tarz şakaları çok sık yapmaya başlamadın mı sence?"
Omuz silkti Cedi. "Gayet ciddiyim ben valla. Evlenmemiz gerek derken şaka falan yapmıyordum. Bence hala evlenmemiz gerekiyor, hem de acilen. Olmuyor yani sensiz, görüyorsun ne haldeyim."
Ekrana yaklaşarak göz altlarını gösterdi. "Bak, mosmor oldu uykusuzluktan. Sensiz uykunun bile bir hayrı yok bana."
"Yaa, kıymamam... Çok istiyorsan teklif edersin aşkısı. Öyle yok kuru kuruya."
Cedi yaslandığı sandalyesinden doğrularak bir konuya değinmek isteğidini ifade edercesine parmak gösterdi.
"Heh, bak canımın ciğeri o konu da bir anlaşalım. Ben hayatta teklif falan etmem, hiç boşuna bekleme. Ne zaman 'tamam evlenelim' dersen takarım parmağına yüzüğü, o kadar."
"A aa, ne münasebet. Nerede görülmüş? Aile tanıştırması görücü usulü müyüz biz?"
"Değiliz ama teklif falan da edemem yani. Beni böyle kabul et."
"Neden?"
"Yeminliyim diyebiliriz, bozamam."
"Allah Allah?! Teklif yoksa evlilik de yok, hadi bakalım."
"Valla bu konuda çok netim hayatım. Ne yapalım bizde resmi olarak evlenmesek de elbet bir gün aynı eve geçeriz, bir şeyler yaparız yani. Ayrılmayız ya?.."
Şaka bir yana Derin ilk başta takılsa da, Cedi'nin söyledikleri çok saçma gelmişti. Öyle gösterişli evlilik tekliflerinde, tektaşlarında hiç gözü yoktu zaten. Şöyle özel bir an da bir kaç güzel cümle söyleyip 'benimle evlenir misin?' dese bile yeterdi. Ama Cedi'nin tamamen ters düşmesi ve kararlılığı kırmıştı Derin'i. Anlam veremiyordu.
"Öyle bir şey olmayacak biliyorsun değil mi?" Sesi biraz daha soğuk ve ciddi çıkmıştı.
"Neden olmasın? Neyse voşverelim bu konuları. Ben seni özledim seni. Gözlerinden öpmeyi özledim. Kokunu içime çekmeyi özledim. Her ne dar üstüne abansan da beraber uyumayı özledim."
Derin'in asık suratı dudaklarının kıvrılmasıyla gülümser bir çehreye dönüşürken mırıldandı. "Abanmıyorum bir kere."
Muzipçe gülümsedi Cedi. "Emin misin? Sonra günah keçisi ben oluyorum. Yataktan atıyorsun beni."
"Ya Cedi! Daha fazla utandıracaksan kapatayım ben telefonu!"
"Yoo hayır!.. Tamam sustum."
"Ha şöyle."
"Neyse, zaten ben gelince şey ederiz biz seninle."
"Geliyor yumruk!"
Eliyle ağzını fermuarladı Cedi bu sefer.
"Tamaaaam. Ben de seni seviyorum bayan Odunella."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...