》49《

1.6K 134 103
                                    

Binela annemize hoşgeldin diyiverin :)

Ha bir de, Geçmiş olsun dileyin :")

Bölüm şarkısı;
Aslında sadece Değmesin Ellerimiz'i düşünüyordum ama Bölüm full CeDer'den ibaret değil. O yüzden
Binela annemiz içinde Kurşuni Renkler'i uygun buldum.
Daha çok duyguya gireriz fln sjklfhg

Model - Değmesin Ellerimiz
&
Göksel - Kurşuni Renkler

KEYİFLİ OKUMALAR 🏀

"Deriin! Bak ne aldırdım bize!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Deriin! Bak ne aldırdım bize!"

Uzaktan seslenen Ayla elindeki poşetleri mutfağa götürüp içlerinden birkaç bir şey aldı eline. Otuz iki diş gülümseyerek Derin'in odasına girdi.

Derin şuan onu umursamayacak durumda değildi. Başı yeterince ağrıyordu ve halsiz hissediyordu. Gerçi bu bir haftadır böyleydi sanırım. Hiç geçmeyecek bir halsizlikti. Kalbi yorgundu bir kere. Gerisi boştu.

Ayla onun bu tavırlarını önemsemeyerek yüzündeki gülümsemeyi düşürmedi ve karşısına oturdu. Elindekileri göstermeye çalıştı.

"Bak, Leblebi Tozu, patlayan şeker veee Cino! En sevdikleriniz. Küçükken çok severdik, okul kantininden alıp alıp yerdik. Sen seviyorsun diye aldırdım. Bugün çocuk olalım istiyorum. Hem belki..."

"Ayla, istemiyorum canım arkadaşım. Teşekkür ederim."

Ayla'nın yapmak istediği şey sadece Derin'i iyileştirmek değildi. Biraz da kendi vicdanını rahatlatmaya çalışıyordu. Derin o gece Kerim'le eve döndüğünden beri Ayla'ya tuhaf bir şekilde soğuk davranıyordu. Kendini suçlu görmüyordu çünkü ne yaptıysa onun için yapmıştı. Derin'in de onu anlamasını, ne olursa olsun yanında olduğunu hissetmesini istiyordu. Bu her zaman böyleydi, böyle olacaktı.

"Ama sen leblebi tozunu çok seversin. Hatta şu patlayan şekeri özellikle sinirlendiğin zamanlar yerdin hatırlıyor musun? O ağzında patladıkça sinirinin yatıştığını söylerdin."

Derin Aylanın ısrarlarına karşılık olarak gözlerini yumdu bıkkınca. "Ayla yeter. Lütfen, yalnız kalmak istiyorum."

Bir iç çekti Ayla. "Derin nereye kadar devam edecek bu? Bak artık toparlanman gerek. Zamanında nasıl Andrew mevzusunu aşabildiysen, bunu da aşmalısın artık. Kendine ne kadar zarar verdiğinin farkında değil misin?"

Andrew kelimesini duyduğu anda kaşarı çatıldı Derin'in. Ne yani? Ayla hala Cedi'yi Andrew'le kıyaslayabiliyor muydu?

"O Andrew değil! Cedi beni aldatmadı!"

"Öyle bir şey demek istemediğimi sen de biliyorsun. Kıyaslamıyorum tabiki. Ama sonuçta ayrıldınız. Ömür boyu bunu yasını mı tutacaksın? Ayağa kalkman gerekiyor artık."

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin