Hey yavrum heeey...
Böyle ölmem füze atsaydın Yiğidim!Keyifli Okumalar 🏀
.
"İşte böyle..."Buruk bir tebessüm edindi. "Vay be, sonunda bitti diyorsun yani?"
"Bitti. " dedim kollarımı açıp kendimi yatağıma bırarak. "Artık özgürüm."
"O değil de bunu başaranın ben değil de Cedi olması da biraz koyuyor hani."
Yatağımdan doğruldum ve Ayla'nın koluna vurdum. "Saçmalama! Senle Cedi bir misiniz? Bu zamana kadar kimin sayesinde hayata tutundum ben şapşal?"
Bir kaç saniye bakışıp birbirimize sarıldık. Ayla ile kan bağımız yoktu belki ama can bağımız vardı. Sanki yaratılmadan önce ruhlarımız sözleşmiş gibi bir şeydi bizimkisi.
Sarılmaya devam ederken beynime yıldırım gibi düşen düşünceyle kollarımı Ayla'dan ayırdım.
"Sen kontrole gittin mi?"
"Gittim, bebeğim şuan da gayet sağlıklıymış."
"Oh, iyi bari. Ben gelemedim kusura bakma. Güya o şerefsiz Kerim yanına gelecekti, konuşacaktı seninle."
"Ben sana söylemeyi unuttum. O geçen beni aradı."
"Ne?! Neden daha önce söylemedin?!"
"Dedim ya, unuttum. Hem sen de iyi değildin zaten. Bir aylığına yurt dışına çıkıyormuş, döndüğünde ilk işi yanıma gelecekmiş, konuşacakmışız. O gelene kadar bebeğimize iyi bakacakmışım."
"Şuna bak, bir de talimat veriyor. Bir dakika, o bebeğimize mi dedi?"
"Evet." dedi sevimli bir şekilde gülümseyip baş sallayarak. Tek bir kelimesi bile ne kadar mutlu etmiş. Ayla üzülcek bir kız mıydı be?
"Benimsemesi de bir şeydir." dedim omuz silkerek.
Başıyla onayladıktan sonra telefonunu eline alıp bir şeylere baktı. Bir ara kaşlarını çattı, dikkatlice bir şey okur gibiydi. "Derin..." dedi telefonunun ekranını göstererek. Elime alıp baktım.
Cedi takım arkadaşları ile hava limanından bir story atmıştı. Doğru ya, yarı final için yurt dışına gidiyorlardı. Daha yeni atmıştı.
"Gitmeden bir uğurlasan mı diyorum."
Telefonu geri verdim. "Saçmalama Ayla, kendi sevgilisi varken bu doğru olmaz. Ayrı sen iyi haşır neşir ettin beni Cediyle he!.."
"Sevgilisi mi varmış?"
"Ne zannettin? Filinta gibi çocuk, boş durur mu? Gerçi ayrıldıklarına dair dedikodular da var da, dedikodu işte. Doğru mu değil mi bilemeyiz."
Yüzünde pi*smile oluştu. "Haklısın evet, filinta gibi."
"Ne yalan mı? Şimdi tutup da inkar edersem çarparsın ağzıma, biliyorum ben malımı."
"Neyse, hadi daha bebişime kıyafet bakacağız. Kaldır o koca kıymetlini."
𑁍
Cedi:
İnsan bir güle güle der,
ne bileyim bir başarılar falan der.Derin:
İnsan bir haber falan verir.Cedi:
Story den görürsün diye düşünmüştüm.Derin:
Ben de sen vardıktan sonra arar,
fırça atarım diye düşünmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfic"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...