》26《

4.4K 334 358
                                    

Medyada ki şarkı ne kadar da "Derin"

Keyifli Okumalar 🏀
.

Aradan iki üç hafta geçmişti. Ama nedense hala bu duruma alışamıyordum. Nedense onu karşımda görmek istiyordum. Yine öyle sırıtsın istiyordum. Kollarını açsın, sarılayım istiyordum.

Bir iki kere telefonda görüşmüştük, iyi de geliyordu. Ama her seferinde arayamazdım. Antremanları vardı. Sıkı bir dönemdeydi.

Daldığım düşüncelerden sıyrılıp işimin başına geri döndüm. Bayağıdır cover paylaşmıyordum. Medyaya damga vuracak bir çalışma yapmalıydım. Sağlam bir kafayla düşünüp ayarlamam lazımdı.

"Hocam! Bir şey söyleyeceğim."

"Efendim Selin."

"Bu gece dışardan yiyecek bir şeyler alıp stüdyoda biraz eğlenelim mi? Sohbet muhabbet, eğlence, dans, müzik... Güzel olmaz mı?"

"Son zamanlar da duyduğum en iyi fikir. Ben de bunalmıştım zaten. Gel alnından öpeceğim."

"Gerçekten mi?! Yess! Tamam biz hemen kızlarla ayarlıyoruz hocam. Müthiş olacak."

Heyecanla çıktı odadan. Başımı iki yöne sallayıp güldüm. Şu Selin ne matrak kız ya.

_________

"Kızlar tamam yeter. Zafiyet geçireceğim şimdi." dedim kahkalarımın arasında. Ortada aklınıza gelen her türlü giderek ve içecek vardı. Beraber hem yiyip hem de dedikodu yapıp gülüyorduk. Ayla'yı da çağırmıştım. Kızlar onu da çok seviyorlardı.

"Bir şey olmaz hocaaam, bir gün yer üç gün diyet yaparız."

"Pazartesi günü video için aldığımız kıyafetlere giremezseniz ben size sorarım." dedim parmağımla hepsini tek tek işaret ederek.

"Bence de yeter. Hadi şimdi yediklerimizi eritiyoruz, kalkın." bunu diyen Selin'di.

Anlamaz bakışlarla Selin'e baktım. Bana bakıp göz devirdi ve bileğinden tutup kaldırdı.

"Ay hocam oturmaya mı geldik? Hadi dans edelim, halay çekelim, bir şey yapalım hadi."

Güldüm. "Karaokeye ne dersiniz? Hocam, sahne sizin."
Bunu diyen Ceyda ile beşlik çaktı Selin. Aralarından onlara katıldıklarını ifade eden sesler yükselince Ayla'ya baktım. Omuz silkip herkesin önüne itti. Ayla!

"Tamam tamam. Hep beraber söyleyip coşalım o zaman. Öyle daha eğlenceli olur."

"Ben ne açacağımızı biliyorum." diyerek öne atıldı Selin.

Bilgisayardan bulmaya çalışırken Ayla telefonunu eline aldı. Muhtemelen video çekecekti. Aman geri kalmasın.

Selin açtığı şarkıyla bayağı eğlendik. Ayla hala bana odaklı bir video çekerken yanına gittim. "Tamam yeter çektiğin, gel artık."

Parmağını dudağına bastırdı. "Şuan senin hesabından canlı yayındayım canım geç yerine."

"Ne? İnanamıyorum sana Ayla."

"Hesabın ölü gibiydi, ne var? Geç hadi devam."

Geri kızların arasına döndüm. O sırada Ayla heyacanla bana seslendi. "Deriiin! Şey varya, eeee Osi! Osi canlı yayında!"

O sırada Berk Coşkun- Mevzu Derin çalmaya başladı. Heyecan mutluluk arası karışık elimi salladım.

"Selam Osi. Umarım bu şarkı seni eğlendirir." dedim ve mikrofonu elime alıp karaoke söylemeye başladım.
Ne yapıyorum ben? Delirdim sanırım.

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin