Yalnız farkettiyseniz uzun zamandır ilk defa
Bu kadar hızlı bölüm atıyorum.♡Bölüm sonrası bilgilendirmeleri
okuyorsunuz değil mi?
Sonra ben duymadım, haberim yoktu demeyin.Keyifli Okumalar 🏀
.~Üçüncü Ağız ~
Bir titreme geldi vücuduna, tüyleri ürperdi Derin'in. Buz gibi olmuştu göğüs kafesinin içerisi, yüreği üşüyordu. Parmaklarıyla öyle sıkı kavramıştı ki, elinde bükülecekti telefon.
Gözlerini sımsıkı yumup eliyle ovaladı Derin. Yüzünü buruşturup alnına vurdu. "Ayla..."
Ayla o sırada gördüğü twitin şoku etkisindeydi. Kaşlarını çatmış öylece bakıyordu ekrana.
"Ayla belki de haklısın biliyor musun? Ben çok kuruntu yapıyorum kafamda. Öyle saçmaladım ki artık Cedi'nin bana başka biriyle yatak pozu attığını zannedecek kadar halüsinasyonlar görmeye başladım. Sanırım kafayı yiyorum. Ben nasıl olur da ona güvenemem?"
İkinci bir şokla arkasına döndü Ayla. Derin'in yüzüne baktı. Suçluluk duygusu vardı gözlerinde. Masanın diğer ucunda duran Derin'in telefonunu aldı hızlıca. Cedi'nin attığı mesajı görünce elini ağzına kapattı.
Bu... Bu, korkunçtu.
Tekrar baktı Derin'in yüzüne. Tek bir kelime dahi etmeden sıkıca sarıldı. Öptü, saçlarını okşadı.
Ayla ona sarınca ilk başta şaşırsa da gözleri bilgisayardaki yazıyı okuyunca kabullendi acı gerçeği Derin. Halüsinasyon falan görmemişti, gerçekti. Halbuki az önce inanmak gelmemişti içinden.
"Şşşş, tamam. Bak geçecek tamam mı? Gördük gitti. Yok bir şey. Olmadı farzet. Biz geçeceğiz bunları, aşacağız tamam mı?"
Derin'in bozağında öyle sıkı bir düğüm oluştu ki, sesini çıkaramadı. Sadece küçük bir hıçkırık kaçtı ağzından.
"Hayır hayır hayır, Derin. Yapma ne olursun. Güçlü ol, yalvarırım Derin."
Gözlerinden bir damla firar etti usulca. Kollarını Ayla'dan ayırıp yüzüne baktı.
"Yapmaz ki o? Siz plânladınız. Birazdan şuradan çıkacak ve bana evlenme teklifi edecek değil mi? Gelsin o, tokadı yiyecek benden. Gelsin. Nerede o?"
Aylanın da bir damlası kurtuldu kirpiklerinden. Derin'in yüzünü okşadı. "Öyle olmasını o kadar çok isterdim ki..."
Kaşlarını çattı Derin. "Yalancı! Yalan söylüyorsun!"
Eline telefonu aldı. "HEPİNİZ YALANCISINIZ! HERKES YALANCI!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN
Fanfiction"Hiçbir ressam çizemez, gülüşündeki o cenneti." ••• "Nasıl yaptı bunu bilmiyorum ama, sanki onsuz yaşayamazmışım gibi hissediyorum Caner. Ve o buna inanmak istemiyor bile." ••• "O gün bana nasıl sarıldığını hatırlıyorum... Kalbini bütün yaralarımı s...