》35《

4.8K 370 515
                                    

Selam çiçeklerim! Geri döndüm, biraz daha iyiyim. Güzel mesajlarınız ve yorumlariniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, gerçekten ailem oldunuz. Umarım sizinde hayatınızda her şey yolundadır.

Size upuzuuun bir bölümle geldim. Biliyorsunuz ki bugün maç var. Biraz kendimce, biraz da izlediğim bir maçtan kattım karıştırdım. Heyecanlı ve eğlenceli bir maç oldu bence. Umarım önceki maç bölümünün acemiliğinin üstünü örter.

E hadi o zaman maça!

Keyifli Okumalar 🏀

.

___________________________________

~ DERİN ~

"Gülüm ne diye moralini bozuyorsun? Bak ne güzel vakit geçirmişsiniz işte. Beraber uyumuşsunuz, yakınlaşmışsınız. Daha ne istiyorsun?"

Boğazıma oturan yumru sanki geçebilecekmiş gibi yutkundum. "İyi de o başkasını seviyor Ayla. Nasıl bozmayayım?"

"Derin gerçekten salak mısın? Neden öyle demesine bakıyorsun? Öyle olsa niye seninle yakınlaşsın ki?"

"İşte, değil mi? Niye yakınlaşsın? Yok 'sevdiğim kız bana yürüyor koşuyor uçuyor' demesini biliyor. Ama bana aşırı yakın davranıp benimle uyuyabiliyor, öpmeye yeltenebiliyor. Bu zaten canımı yakan. İkili oynaması. Seviyorsa adam gibi gitsin sevdiiyle olsun, neden benimle oyalanıyor. Ya da beni seviyorsa belli etsin, söylesin, bir şeyler yapsın Ayla. Gerçekten çok sıkıldım bu durumdan."

"Haklısın ne diyeyim?"

"Hayır yani bende bilsem ona göre davranırım en azından. Böyle olunca kendimi her hareketimde afedersin yavşak gibi hissediyorum. Bazen yalan değil bende yürüyorum yani. Ama sonrasında sırf bu durumdan dolayı pişman oluyorum."

"Ya sevdiği kızdan kastı sensen? Bunu hiç düşündün mü?"

"Düşündüm düşünmesine de bu bana gerçeği söyleyip yansıtmadıktan sonra neyi değiştirir ki? Maden öyle niye söylemiyor? Neden önceden söylemedi?"

"Belki de senin önceki tavırlarından dolayı cesaret edemedi. Biliyorsun sen kendini, hatırlatmama gerek yok. Adam seni her türlü alttan aldı. İyi bile dayandı sana. Belki de senin onu hatırlamanı bekledi."

"Bak orada da muallak. Beni hatırlayıp hatırlamadığını hala bilmiyorum. Cesaret edip de soramadım da, ima da edemedim. Offf Ayla yemin ediyorum çıldıracağım artık."

"O zaman azıcık cesaretini toplayıp da sen adımını at Derin. En azından içindeki o vicdan azabını bir nebze olsun rahatlatmış olursun."

"Ya sevmiyorsa, ya hatırlamıyorsa? İşte o zaman bir daha toparlayamam kendimi, kimse toparlayamaz."

"O kadar da değil, bence hatırlıyordur. Ya da sen illaki ima edince hatırlatacaktır. Kim önceden de olsa sevdiği birini öyle kolay unutur ki?"

"Kalbim acıyor Ayla. Bu adam yaralarımı iyi güzel sarıyor da, yerine de yeri yara açacak bu gidişle."

"Bence her şey çok güzel olacak meleğim. Biraz sabır sadece."

"Sabrım tükeniyor Ayla."

"İdareli kullan sende. Çabuk tükenmesin."

Bu iğrenç espiri üzerine göz devirdim. İğrenç miğrençti ama yine de güldürmüştü. Ayla işte, o hep böyleydi.

"Allah aşkına kapat Ayla. Bu espriden sonra daha fazla konuşmak istemiyorum. Git Kerim'i haşla."

WRONG NUMBER | CEDİ OSMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin