Hoofdstuk 30

2.6K 53 0
                                    

'Waar bleef je nou?' Zegt Abby als ik net de drempel van het studentenhuis over stap. 'Stond je me op te wachten?' Zeg ik lachend. 'Ja ik was bijna ongerust Es,'
'Dat hoeft toch niet, ik werd gewoon een beetje afgeleid.' Zeg ik en ik wend mijn blik van haar af, bang dat ze de grijns op mijn gezicht ziet. 'Door wat dan? Vertel!' Abby is weer een beetje terug haar enthousiaste zelf. We staan nog steeds in de gang als James aangelopen komt. Ik haal opgelucht adem omdat ik Abby nu niet hoef te antwoorden. Maar dan voel ik woede in me opkomen door wat hij ons vanochtend geflikt heeft. 'Dag dames, nog op tijd gekomen vanochtend?' Zegt hij spottend. 'Sukkel, je zit gewoon tussen ons te stoken. Ik pik dat niet.' Ik zet een stap in zijn richting. Hij lijkt niet onder de indruk te zijn want hij verzet zelf geen stap. Abby pakt me bij mijn arm. 'Es rustig, hij heeft al sorry gezegd.'
'Nou niet tegen mijn hoor.' En ik ruk mijn arm los en blijf James boos aan kijken. Abby geeft James een schop en hij begint dan : 'Sorry Esmee, ik zal het nóóit meer doen het was gewoon een grapje.'
Ik kijk hem aan met een opgetrokken wenkbrauw en loop dan stampvoetend de trap op. Abby wil achter me aanrennen maar James houd haar tegen. Voor nu ben ik daar blij mee, ik snap namelijk niet dat Abby hem gelijk zo snel vergeven heeft.
Als ik op mijn kamer ben gooi ik de deur hard achter me dicht hopend dat ze het beneden horen. Dan draai ik de deur op slot en ga op bed liggen. Ik wil mijn perfecte dag met Ethan niet laten verpesten. Ik denk terug aan zijn adem op mijn huid, zijn heerlijke omhelzingen en aanrakingen. Als ik mijn ogen even dicht doe zie ik Ethan voor me met zijn lekkere lijf vol tattoos. Dan sta ik op van het bed en loop naar mijn kast. Ik zwaai de kastdeuren open en ik voel met mijn hand op de bovenste plank en pak dan het shirt van Ethan. Ik ruik er even snel aan. Het ruikt minder sterk dan de eerste keer dat ik eraan rook, maar de 'Ethan geur' zit er nog wel in. Ik blijf maar aan hem denken en door de lekkere geur word ik weer opgewonden. Ik besluit terug op bed te gaan liggen en kleed me langzaam uit. Ik heb het zo warm dat ik niet eens onder de dekens ga liggen. Ik spreid iets mijn benen en voordat ik het weet reikt mijn hand naar de vochtige plek ertussen. Ik raakte bij Ethan zo opgewonden door zijn aanrakingen en dat ben ik nu blijkbaar dus nog steeds. Ik moét mezelf even verwennen anders lijkt het net of ik uit elkaar ga klappen van opwinding. Ethan is ook zo knap en ik wilde hem echt vol op zijn bek pakken vanmiddag. Ik ben zo benieuwd hoe zijn lippen proeven en hoe zijn tong in mijn mond zal aanvoelen, dat ik spijt heb dat ik hem niet gewoon heb gezoend. Ik strijk steeds sneller over de gevoelige plek tussen mijn benen en het voelt heerlijk. Met mijn andere hand reik ik naar het shirt en als ik de geur inhaleer kan ik me niet meer inhouden. Met de geur in mijn neus en het shirt naast me kom ik schokkend tot mijn hoogtepunt.
Na even op adem gekomen te zijn val ik, nog nagenietend, in slaap.

Not allowed -VOLTOOID-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu