Ik weet dat het niet kan, ik weet dat het niet mag, maar de wilskracht wint het van mijn verstand.
Ik voel zijn vingers langs mijn blote benen strelen. Het tintelt en het lijkt alsof mijn benen in brand staan. Ik bijt op mijn onderlip als ik voel dat hij steeds hoger met zijn vingers streelt richting mijn lies. Dit kan niet, ik moet zijn hand weg slaan. Maar hij is té knap en het gevoel van zijn vingers op mijn blote lijf is heerlijk. Zonder dat ik het wist verlangde ik hier naar. Ik voel dat hij twijfelt om naar het plekje tussen mijn benen te reiken met zijn vingers. Ik pak zijn hand en help hem naar het plekje waar ik echt aangeraakt wil worden. Hij komt met zijn gezicht weer dichterbij me en geeft me een gepassioneerde kus. Ik kus hem vol overtuiging terug en slaak een zucht als onze lippen elkaar loslaten. Ik trek Ethan dicht tegen me aan. Nu kan ik mijn handen los bewegen zonder dat de handdoek tussen ons uit valt, zo dicht staat hij tegen me aan. Ik woel met mijn hand door zijn haar en slaak een diepe geile kreun als hij met zijn vinger over mijn clitoris strijkt. Ik voel Ethan hard worden door zijn strakke broek heen. Ik strijk met mijn hand over zijn broek waarin hij een stijve heeft. Ik geef kusjes in zijn hals en hij strijkt sneller over mij clit. Mijn benen trillen nu al. 'Je bent zo nat schatje, ga je voor me komen?' Hijgt Ethan in mijn nek. Ik knik. Ik knik zo hard want ik wil dit. 'Ik wil dat je me laat klaar komen.' Kreun ik terug en zoen zijn oor. Hij kreunt ook. Ik ben volgens mij nog nooit zo geil en opgewonden geweest in mijn leven als nu. En dan hebben we nog niet eens seks gehad. Hij is zo knap en hij wakkert een of andere verborgen wilskracht in me aan waarvan ik niet wist dat ik die had. Ik strijk met mijn lippen langs zijn oor en lik er zachtjes aan, hij gooit zijn hoofd in zijn nek en hijgt heftig. 'Kijk uit Es, als je zo doorgaat ga ik ook keihard klaar komen met mijn broek nog aan.' Zegt hij al kreunend en hijgend.
Hij is zo geil als hij kreunt, zo mannelijk. Hij duwt me nog iets harder tegen de muur aan en wrijft nu nog sneller over mijn clit. Mijn benen trillen nog erger, ik kan amper blijven staan. Op het moment dat ik echt bijna klaar kom hoor ik ineens een deur open gaan. Ik schrik op en doe mijn ogen open. We staan nog steeds in de gang en ik geef Ethan een keiharde duw. Ik pak snel mijn spullen en been bij hem vandaan. Dan zie ik Julia in de verte uit haar deuropening komen. Ze lacht. Ik zucht van opluchting. Ze heeft ons niet gezien. Gelukkig heb ik Ethan net op tijd weggeduwd en ben ik bij hem vandaan gestapt.
Ik loop richting mijn kamer en net als ik naar binnen wil stappen bedenk ik me iets. 'Kan je dat vriendje van je vragen mij niet meer zomaar op de gang lastig te vallen?' Zeg ik geïrriteerd tegen Julia. Ze kijkt me scheef aan en ik gooi dan snel mijn deur dicht.
Daar tref ik Abby aan die me vragend aankijkt. 'Waarom duurde het zo lang? Je bent meer dan een uur weggeweest.' Zegt Abby verbaasd. Ik zoek mijn badjas in mijn kast en trek die snel aan. Ik struikel vervolgens bijna over het matras wat nog op de grond ligt. Dan ga ik naast Abby op mijn bed zitten en sla mijn handen voor mijn gezicht. 'Dit kan echt niet, ik kan het niet vertellen het is te erg.' Zeg ik beschamend. Het dringt nu pas tot me door wat ik eigenlijk net heb staan doen. En nog wel op de gang van het studentenhuis. We hebben geluk gehad dat niemand ons heeft gezien. Ik ben nu nog meer in de war dan voordat ik ging douchen.
JE LEEST
Not allowed -VOLTOOID-
Novela Juvenil(LET OP! Seksuele content + groftaalgebruik + drugs gebruik, wees gewaarschuwd) 16+ Als Esmee onderweg is naar het nieuwe studentenhuis waar ze tijdens haar studie aan de Cambridge University zal verblijven, komt ze in de metro toevallig in gesprek...