Met Ethan hijgend in mijn nek voel ik me zó gelukkig, alsof ik de hele wereld aan kan. Ik woel door zijn haar terwijl zijn mond steeds lager over mijn lichaam gaat. Hij geeft een kusje op mijn sleutelbeen en ik huiver. 'Ik heb je lekkere lijf zo erg gemist Es.' Kreunt Ethan. Ik til zijn hoofd omhoog en zoen hem vol op zijn mond. Zijn hand gaat richting de knoopjes van mijn blouse halverwege mijn decolleté en hij begint ze los te rukken. Bij elke ruk laat er een knoopje los en ik slaak steeds korte kreunen bij elke knoop. Als alle knoopjes los zijn glijd zijn ruwe getatoeëerde hand in mijn blouse en zoekt hij naar mijn borst. Hij schuift zijn hand onder mijn bh-cup en begint zachtjes in mijn borst te knijpen. Ik bijt op zijn onderlip en we kreunen tegelijk. Ik lijk nu al bijna uit elkaar te spatten en hij zit alleen nog maar aan mijn borst. Als Ethan ineens stopt met zoenen gaat hij met zijn hoofd richting mijn borsten. Hij trekt de cup opzij zodat bij er met zijn mond bij kan. Zijn perfecte mond omsluit mijn tepel en hij zuigt er zachtjes aan. 'Ah Ethan.' Ontsnapt vanuit mijn lippen en ik voel dat Ethan's lachspieren zich aan spannen. Hij begint met lange halen mijn tepel te likken en met zijn andere hand glijd hij over mijn blote bovenbeen onder mijn rokje.
'Je tieten zijn zo lekker.' Zegt Ethan tussen het heftig likken van mijn tepel door.
Ethan knijpt in mijn bovenbeen en ik voel dat mijn slipje helemaal doorweekt is, zo geil maakt Ethan mij nou altijd.
Ik ben nog nooit in mijn leven zo blij geweest dat ik een rokje en een blouse heb aangetrokken vanochtend.
Dan bedenk ik me ineens iets en ik duw zijn hand weg. 'Wat is er? Wil je niet dat ik je weer net zo'n heerlijk gevoel geef als in de gang van het studentenhuis laatst?' Vraagt Ethan met zijn gezicht nog bij mijn borst. Ik kijk hem aan. 'Ik wil jou juist eigenlijk een keer bevredigen. Jij hebt al die keren alleen mij laten genieten en nu wil ik jou ook een keer laten genieten.' Zeg ik zachtjes. Ik draai mijn hoofd snel weg want ik voel dat ik bloos. Ethan kijkt me met een grote grijns aan en tilt me dan voorzichtig van de wastafel. Ik kijk hem zowel verbaasd als betreurd aan. Gaat hij dit aanbod nu echt serieus weigeren?
Ik trek mijn rokje en blouse glad en wil richting de uitgang lopen, maar dan trekt Ethan me aan mijn arm. 'Hey waar denk jij heen te gaan met je lekkere ass?' Fluistert hij en hij slaat ineens hard op mijn billen. Ik slaak een zachte kreet en dan trek hij me mee een wc hokje in. Ethan draait het wc-hokje op slot en kijkt me ineens serieus aan. 'Weet je zeker dat je dit híér wilt Esmee? We kunnen ook gewoon wachten.'
Ik vind het lief dat hij dit aan me vraagt, dan gaat het hem in ieder geval niet alléén om de seks zoals ik soms wel het gevoel krijg.
Ik staar naar de voegen van de witte tegels die scheef op de muur van het wc-hokje zijn geplakt. Ik doe net alsof ik even kort nadenk, maar stiekem weet ik dat ik dit heel graag wil en het maakt me niks uit dat we in een wc-hokje van de Cambridge University staan. Al vanaf de dag dat Ethan mij zo'n lekker gevoel heeft gegeven in het steegje en op de gang van het studentenhuis, wil ik zijn stijve lid ontdekken en aanraken.
Ethan kijkt me met samen geknepen ogen aan terwijl ik knik als antwoord op zijn vraag. Meteen begint Ethan me weer te zoenen en ik reik met mijn hand voorzichtig naar de bovenkant van zijn strakke zwarte jeans. Ik duw hem zachtjes tegen de muur en begin zijn knoop los te maken. Gelukkig heeft Cambridge University niet bezuinigd op de grootte van de wc-hokjes want we hebben op zich verbazingwekkend veel ruimte.
'Ah Esmee, ik ben nu al zo hard en je hebt mijn lul nog niet eens aangeraakt.' Zegt Ethan tussen het zoenen door. Ik stop met het losmaken van zijn knoop en glij over de ruwe stof van zijn Calvin Klein onderbroek naar de bobbel die daar ontstaan is. Ik wrijf er zachtjes overheen en Ethan kreunt. Ik word geil door de aanblik van Ethan en kreun zachtjes met hem mee. 'Ik weet het schatje, ik weet dat ik je al hard kan maken door alleen maar met je te zoenen.' Kreun ik zacht en ik druk mijn lippen stevig op die van hem. Ik schrik een beetje van mijn eigen woorden maar dit maakt Ethan gewoon in me los, en ik vind het heerlijk.
Als ik zijn broek los heb gemaakt, glij ik voorzichtig met mijn hand in zijn boxershort.
JE LEEST
Not allowed -VOLTOOID-
Teen Fiction(LET OP! Seksuele content + groftaalgebruik + drugs gebruik, wees gewaarschuwd) 16+ Als Esmee onderweg is naar het nieuwe studentenhuis waar ze tijdens haar studie aan de Cambridge University zal verblijven, komt ze in de metro toevallig in gesprek...