'Zo, dus je hebt mijn vriendje al ontmoet, nieuwe?' Zegt Julia even arrogant als altijd en ze wijst naar Ethan. Shit, weet ze het van Ethan en mij? Mijn maag protesteert bij het woord 'vriendje'. Ik slik snel om niet te hoeven overgeven.
'Je vriendje ontmoet? Hoe bedoel je?' Vraag ik zo onschuldig mogelijk.
'Nou nu net hier in de gang, wat zal ik anders bedoelen nerd.' Zeg Julia en ze lacht hardop. Ik lach scheef met haar mee en slaak een zucht van opluchting. Ze weet dus van niks. Ik kijk Ethan aan. Hij staart naar de grond. Ik raak in paniek. Wat zal er wel niet gebeuren als Julia erachter komt dat Ethan en ik erg intiem zijn geweest?
Ik pulk aan mijn nagels en wil hier zo snel mogelijk weg uit deze gang, weg van deze situatie. 'Zijn jullie nu ook ineens samen?' Vraagt Julia en ze wijst naar mij en James.
Ik wil haar haar uit haar kop trekken, ik wil gillen. Ik kan Ethan wel vermoorden maar aan de andere kant voel ik nog steeds veel voor hem. Ik heb een verklaring nodig voor dit alles van hem. Even denk ik eraan om alles op te biechten tegenover Julia over Ethan en mij, maar dan bedenk ik iets beters.
James begint antwoord te geven op Julia's vraag. 'Nee wij zijn gewoon...' hij kan zijn zin niet afmaken want ik draai me naar hem toe. Ik pak zijn gezicht en voordat hij nog iets kan zeggen plant ik mijn lippen op die van James. Ik voel dat hij schrikt maar hij kust me dan heftig terug. Ik voel zijn tong bij mijn mond naar binnen glijden en er speelt nu hitte op in mijn buik. Anders dan als ik met Ethan zoen, maar wel lekker. Ik hoor dat Ethan naar adem hapt maar het kan me op dit moment niet schelen hoe hij zich voelt.
Hij heeft gewoon al die tijd een vriendin gehad, en nog wel die vreselijke bitch Julia. Ik wist het, ergens wist ik dat het tussen ons te mooi om waard te zijn was. Ik voel weer tranen op komen maar concentreer me dan op James' tong. Ik hoop dat Ethan zich net zo kut voelt als ik me op dit moment voel. Ik haat Ethan, maar ik wil hem. Ik wil hem nog steeds met heel mijn hart. Mijn hart voelt leeg vanbinnen en de tranen rollen dan toch over mijn wangen. Ik verbreek de kus en ren snel richting mijn kamer. Ethans gezicht staat op onweer, net zoals die ene keer in de kantine, maar nu ben ik niet meer bang voor hem.
Als ik mijn deur van het slot draai zie ik dat Julia lachend haar kamer in loopt, en James en Ethan staan me allebei met open mond aan te staren. Ethans lippen lijken uit een te wijken en ik kan een laffe sorry ontdekken door lip te lezen. Dan verdwijnt Ethan in de kamer van Julia en James draait zich om en loopt de trap af.
Ik schud met mijn hoofd en veeg de tranen van mijn wangen als ik mijn kamer binnen loop. Ik gooi mijn deur zo hard dicht dat het huis er van trilt. Ik draai mijn deur op slot en plof huilend op mijn bed.
Als ik even later op adem probeer te komen probeer ik ook alles op een rijtje te zetten. Er gaan duizenden vragen door mijn hoofd.De dag dat ik Ethan in de douche tegen het lijf liep was hij dus gewoon bij Julia in het studentenhuis?
Was hij op die studie trip die hele twee weken samen met Julia op een kamer?
Waarom is Ethan ooit iets met mij begonnen als hij al die tijd gewoon een vriendin had?
Misschien hebben Ethan en Julia pas net een relatie?
Duwde hij me daarom zo snel zijn kamer uit na die bijles, zodat niemand ons samen zou zien?
Deed hij daarom op school buiten de marketing lessen om, alsof we vage kennissen waren?
Waarom heb ik Ethan en Julia nooit samen gezien? Op school of in het huis?
Waarom vraagt hij me dan wel mee naar de bruiloft van zijn ouders?
Zullen ze nu seks hebben?
Vind Ethan me echt leuk of was het allemaal schijn?
De ene keer dat Julia had gevochten met dat meisje met porno blond haar, ging het dus om Ethan en niet om Jorik?
En hoe zit dat tussen Jorik en Julia?
Ging ze vreemd met hem of waren ze gewoon alleen iets kleffer dan normaal?
Waarom wist Abby niet dat Ethan het vriendje van Julia was in plaats van Jorik?
En denkt James nu dat we iets hebben?Door alle vragen die ik heb tolt mijn hoofd. Ik ga recht op in bed zitten. Ik heb een uitleg en verklaring nodig van Ethan, anders kan ik dit nooit voor mezelf afsluiten.
Dan word er op mijn deur geklopt. Eerst zacht, maar dan steeds harder.
Wie zal het zijn? Ethan of James? Ik heb aan allebei echt totaal geen behoefte maar ik ga ervan uit dat het Ethan is met een slap excuus.
JE LEEST
Not allowed -VOLTOOID-
Teen Fiction(LET OP! Seksuele content + groftaalgebruik + drugs gebruik, wees gewaarschuwd) 16+ Als Esmee onderweg is naar het nieuwe studentenhuis waar ze tijdens haar studie aan de Cambridge University zal verblijven, komt ze in de metro toevallig in gesprek...