Hoofdstuk 73

2K 40 3
                                    

'What the fuck doe je in mijn kamer nieuwe.' Gilt Julia. Ze grijpt een kussen en smijt die naar mijn hoofd. Ik beweeg mijn hoofd nonchalant opzij en het kussen beland met een dof geluid in de gang. Dan komt diegene die naast Julia ligt ook omhoog. Ik hou mijn adem in. Als het Ethan is sta ik niet voor mezelf in. Dan zal ik ze allebei aanvliegen.
Dan komt het hoofd onder de dekens vandaan en kijk ik recht in de ogen van.. van Jorik.
Pfjuw dat lucht op. Ik haal opgelucht adem maar kijk dan in Julia's boze ogen. 'Hey Esmee, kom je erbij?' Zegt Jorik lachend. Julia geeft hem een trap onder de dekens en ik moet mijn lach inhouden. Julia kijkt me nu nog bozer aan. 'Wat kom je nou in godsnaam in mijn kamer doen?' Zegt ze streng. Fuck, wat moet ik zeggen. 'Uhm, ik dacht dat James hier misschien was, sorry.' Lieg ik beschamend. 'Nee James is hier niet, ik rotzooi niet met je vriendje.'
'James is mijn vriendje niet, maar ik rotzooi wel met jou vriendje.' Voor dat ik het weet zijn de woorden uit mijn mond gerold. Ik sla mijn hand voor mijn mond en wil weglopen. Julia springt op uit haar bed en komt naar me toe gelopen. 'Wat zeg je bitch? Neuk je met Jorik?' Gilt Julia. Ze kijkt geschrokken naar Jorik maar die schud geruststellend zijn hoofd. 'Nee natuurlijk neuk ik Jorik niet.' Zeg ik lachend. Haar uitdrukking verzacht en ze grijnst. 'Nee dat snap ik, wie zou jou nou willen, nerd.' Zegt Julia. Ze lacht hardop en loopt terug naar haar bed. Nu word ik boos. Wat denkt die Julia wel niet, bitch! Ik kan nu twee dingen doen, verstandig weglopen of iets doen waar ik sowieso spijt van ga krijgen. En ik kies voor het laatste. Ik zet mijn handen in mijn zij en loop langzaam naar haar toe.
'Oh nee? Nou Ethan, je ex, wilt me maar al te graag. Hij is helemaal in love met me en we hebben zelfs...' ik kan mijn zin niet afmaken want iemand slaat van achter een hand over mijn mond. Ik stribbel heftig tegen en zie dan dat Abby diegene is die mij de mond snoerd. Er komt nog net geen stoom uit Julia's oren en ze komt op me af gerend. Abby laat me los en springt snel tussen ons beide. 'Ik wíst dat Ethan een ander had, ik wist het! En dat was jij, al die tijd? Dit kan toch niet waar zijn?' Gilt Julia zo hard dat ze het waarschijnlijk beneden ook zullen horen. Julia probeert dan ineens aan mijn haar te trekken maar ze kan er net niet bij doordat Abby haar tegen houd. Al mijn woede heeft zich zo lang opgekropt dat het er nu allemaal uit komt. Ik zie ineens voor me hoe Julia en Ethan seks hebben en dan plotseling draai ik door. Ik spring op Julia af en duik daarna boven op haar. We belanden hard op de grond. Ik zit boven op Julia en probeer haar in haar gezicht te slaan maar Abby pakt mijn armen vast. 'Vuile bitch!' Gil ik. 'Ga van me af slet, een beetje flikflooien met James en Ethan tegelijk, gadverdamme.' Gilt Julia terug. Ik probeer mijn handen los te trekken maar het lukt niet. 'Jorik kan je misschien even helpen?' Gilt Abby naar Jorik. 'Ben je gek? Wanneer zie je nou twee lekkere chicks met elkaar vechten.' Zegt hij met een hese stem. 'Jorik, stop met rukken onder dat deken en kom me verdomme helpen.' Gilt Abby nu nog harder. Jorik zucht hard en staat op van het bed. Door het praten met Jorik is Abby afgeleid en weet ik één arm los te trekken. 'Het spijt me, maar deze heb je verdiend.' Zeg ik zachtjes en voor dat ik het weet geef ik Julia een harde bitchclap. Julia slaat haar hand voor haar gezicht. 'Au, hoezo verdien ik het? Jij neukte met míjn vriendje!' Gilt Julia en ze wilt ook naar mij uithalen. Ik hou mijn handen voor mijn gezicht maar voordat ze kan uithalen heeft Jorik haar onder me vandaan getrokken. Julia trekt haar korte rokje recht. Ze lijkt ineens heel kalm in Joriks armen. Abby trekt me overeind en we staan samen in de deuropening. Ik hijg van de inspanning en woede die nog door mijn lichaam raast. 'Ik heb nog helemaal niet met Ethan geneukt! Nog niet.'
'Weet je wat nieuwe, je mag Ethan hebben. Ik hoef hem toch niet meer. Jullie verdienen elkaar. Ik was tijdens het einde van de relatie met Ethan, toch al verliefd geworden op iemand anders.' Zegt Julia zachtjes en ze kijkt dromerig naar Jorik. Ze gaan allebei weer terug in bed liggen. Ik kijk haar scheef aan en proest het dan uit. 'Fijn! dan zijn we het daar in ieder geval over eens.' Gil ik. Dan draai ik me om. Ik zie het kussen liggen in de gang die Julia naar mijn kop gesmeten heeft. Ik gooi het terug haar kamer in en sla dan de deur hard dicht.

Not allowed -VOLTOOID-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu