+++
Er zijn nu twee weken voorbij. Ik ben wakker geworden voordat mijn wekker afgaat en ik lig vreselijk te malen over van alles. Ik en Abby zijn hele goede vriendinnen geworden en we doen veel dingen samen. Het gaat erg goed op school. Ik heb laatst wat cijfers terug gekregen en ik sta gemiddeld een acht. Mijn moeder is erg trots op me, liet ze me weten via een sms'je. Helaas heb ik Ethan niet meer gezien. Niet op school of na school. De laatste keer dat ik Ethan zag zei hij :' ik zie je nog wel eens.' Maar dat is dus niet meer gebeurd. Bij elke marketing les zat ik met gezonde spanning te wachten of hij door de deur gelopen kwam met zijn mooie volle haar waar ik doorheen wil woelen en zijn prachtig versierde nek. De eerste dag dat hij niet kwam opdagen dacht ik dat het eenmalig was. Maar nu heb ik hem al twee weken niet gezien. Ik zal het erg laf van hem vinden als hij al twee weken spijbelt, maar hij is er op zich wel het type voor. Op school en in het studentenhuis was het de afgelopen twee weken ook erg stil en leeg, of het leek zo omdat ik Ethan erg miste. Elke dag werd het gemis erger, maar op een gegeven moment draaide dat om. Ik dacht steeds minder aan hem, hij verdween elke dag een beetje meer uit mijn gedachten. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hem moet vergeten. Uit het oog uit het hart zegt mijn moeder altijd. Abby zei nog dat het niet lang zou duren, de verliefdheid, maar ik wist niet dat het zo snel voorbij zou zijn. Soms denk ik eraan dat ik Ethan nooit meer zal zien. Dan krijg ik pijn op mijn borst en een gek gevoel in mijn buik. Maar het is misschien ook maar beter, als ik Ethan elke dag nog tegen het lijf was gelopen had ik nu geen acht als gemiddelde. Dan was er misschien nog meer gebeurt dan alleen maar een gesprek en was ik veel te veel afgeleid en kon ik me niet goed concentreren.
Ik kijk op mijn wekker en schrik. Het is al tien uur! School is allang begonnen. Ik ben door alle hectiek vergeten de wekker de zetten. Ik spring uit bed, kleed me snel aan en ren de gang op.
JE LEEST
Not allowed -VOLTOOID-
Teen Fiction(LET OP! Seksuele content + groftaalgebruik + drugs gebruik, wees gewaarschuwd) 16+ Als Esmee onderweg is naar het nieuwe studentenhuis waar ze tijdens haar studie aan de Cambridge University zal verblijven, komt ze in de metro toevallig in gesprek...