Hoofdstuk 41

2.4K 44 1
                                    

Ik lees het berichtje nog drie keer over en spartel met mijn benen, zo blij ben ik.

+44612345678 [20:00] :Veilig thuis gekomen? Sorry dat ik ineens zo snel weg moest, m'n zus belde en ik moest haar nog helpen met voorbereiden, onze ouders gaan zondag trouwen. Ik vond het leuk met je ☺️ X Ethan

Ik slaak een hele diepe zucht van opluchting en er ontsnapt een klein gilletje vanuit mijn lippen. Die Valerie is gewoon zijn zus. En ik maar denken dat het misschien zijn vriendin was. Ik ben zo opgelucht. Ik sla zijn nummer op in mijn telefoon en typ dan snel terug.

Me [22:03] : Ja, ik ben veilig thuis gekomen. Het maakt niet uit dat je zo snel weg moest hoor! Oh super leuk een bruiloft! Zal ik anders met je mee gaan?

Ik delete het berichtje na dat ik het nog een keer doorgelezen heb. Dit komt misschien wel erg opdringerig over. Ik begin opnieuw te typen.

Me [22:05] : Ja ik ben veilig thuis gekomen! Ik vond het ook erg leuk met jou. Ik zie je morgen bij Marketing. Slaap lekker Ethan ☺️

Ik wil mijn telefoon wegleggen, maar dan hoor ik gelijk weer het bekende geluidje en kijk op mijn scherm.

Ethan [22:06] : Zo hèhè, je reageert eindelijk. Ik wilde al een zoekactie voor je op gaan richten. Ik had de politie al gebeld maar die gaan pas zoeken als je 48 uur vermist bent en ze vonden dat ik tamelijk overdreef 😂

Ik giechel en lees verder.

Ethan [22:06] : Tot morgen Es, can't wait to see you again ☺️

Met de tintels door mijn hele lichaam raak ik ineens weer helemaal opgewonden. Ik denk terug aan Ethan die aan mijn oor lelletje sabbelt. Dat heeft nog nooit iemand bij me gedaan en ik wist niet dat het zo lekker kon zijn. Ik leg mijn telefoon weg en ga onder mijn dekens liggen. Ik glij met mijn hand onder de dekens naar mijn inmiddels -alweer- natte slipje. Maar dan besluit ik mijn hand terug te trekken en het niet te doen. Ik besluit mezelf niet te verwennen in de hoop dat Ethan morgen mijn behoeftes kan bevredigen met zijn heerlijke tong in mijn mond. Nu nog geiler dan dat ik al was, door de gedachte aan Ethan's magische tong val ik in slaap.

De volgende ochtend sta ik op en voel ik me super goed. Ik ben weer helemaal terug in de wolken. Ik trek mijn lievelingsspijkerbroek aan en zoek dan naar mijn t-shirt met laag decolleté. Zo geef ik Ethan vanmiddag in de les al een voorproefje voor het sexy jurkje dat ik morgen voor hem aan zal trekken.
Ik doe zoals elke dag een beetje mascara op en borstel mijn wenkbrauwen door. Ik hou niet van zo'n hele plamuur laag op je gezicht met foundation en contour en al dat soort rotzooi.
Ik ontbijt met muesli, pak mijn tas en loop instinctief naar mijn overbuurvrouw.
Ik klop op haar deur maar er klinkt geen gehoor. Dan hoor ik voetstappen op de trap en draai mijn hoofd snel om. Ik zie James de trap op gelopen komen, met ontbloot bovenlijf. Zijn lijf is erg kaal en leeg, omdat zijn lijf niet bezaaid is met massa's tatoeages. Net zoals Ethans lichaam dat wel is.
Ik rol met mijn ogen als James grijnzend op me af komt lopen. Als hij maar niks gaat proberen, daar heb ik nu echt geen zin in.

Not allowed -VOLTOOID-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu